У кросовера 222-міліметровий дорожній просвіт, система вибору їздових режимів із чотирма пресетами, включаючи спеціальний режим Wet, що покращує зчеплення на вологій дорозі – спеціально для країн, у яких тропічні зливи – звична справа. Крім того, Xforce отримав електронну систему Active Yaw Control (AYC), що дозволяє за допомогою гальм управляти вектором тяги.
Якщо у ASX багатоважільна задня підвіска, то у Xforce спрощене шасі з "балкою".
У салоні – восьмидюймова цифрова панель приладів та 12,3-дюймовий тачскрин мультимедійної системи. Є двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль та набір електронних помічників. Серед опцій – аудіосистема Dynamic Sound Yamaha Premium. Вона самостійно змінює гучність залежно від швидкості. А за допомогою електроніки, що стежить за дорогою, вона налаштує баси, середні та високі тони для оптимального звучання при їзді нерівностями.
Під капотом у кросовера 1,5-літровий атмосферний двигун потужністю 105 кінських сил. Коробка передач варіатор, а привід тільки передній.
Xforce вийде на індонезійський ринок зі стартовою ціною близько 20 тисяч доларів |