Як повідомляє Reuters, Volkswagen Group планує переглянути свій основний бренд з метою підвищення ефективності та прибутковості, йдеться у внутрішній записці керівника бренду VW Томаса Шефера.
"Ми бачимо, що наш бренд – незважаючи на всі його сильні сторони – досі не має достатньо міцної економічної основи", – написав Шефер у службовій записці. "Нам потрібні пристойні прибутки в цьому мінливому світі, особливо в кризові часи".
За його словами, цільовим показником для основного бренду є рентабельність продажів на рівні 6,5%, порівняно з 3%, досягнутими у першому кварталі цього року.
Шефер звинуватив у цьому складне середовище, включаючи ризик рецесії, геополітичні конфлікти, нестабільні ланцюги поставок і нестримне зростання цін на сировину та енергоносії.
"Тиск зростає. Бренд Volkswagen повинен діяти", – написав він.
Ділова газета Handelsblatt вперше повідомила про ці плани, зазначивши, що вони пов'язані з економією витрат і покликані збільшити річні результати щонайменше на 3 мільярди євро. Газета також посилалася на джерела в компанії, які стверджували, що плани не передбачають скорочення робочих місць, хоча загальна кількість працівників може зменшитися.
Голова профспілкової ради Даніела Кавалло повідомила Handelsblatt, що вона взяла до відома ці плани.
"Прибутковість і безпека робочих місць є однаково важливими і спільними цілями", – сказала вона в інтерв'ю Handelsblatt, додавши, що профспілкова рада не погодиться на скорочення заробітної плати або робочих місць. "Але в цьому напрямку немає ніяких планів", – додала вона.
У службовій записці Шефер також писав, що деталі реконструкції компанії будуть опрацьовані в найближчі тижні і місяці. Він також сказав, що хоче збільшити синергію між брендами за допомогою спільних розробок і виробництва, в тому числі використовуючи спільні платформи в деяких сферах.
Нагадаємо, що AUTO-Consulting вже писав як VAG “за копійки” продав свій завод на росії.
Volkswagen вдалося продати російський завод за безцінь і вислизнути з ринку
|