Значок STI фактично зник відтоді, як на сцену вийшов останній WRX, але в Subaru його точно не забувають. В японській компанії повідомили, що працюють над електрифікованою версією топового WRX. Але не уточнюють – це буде гібрид чи електрокар. Очевидно лише, що нова модель вийде на ринок після того, як на пенсію піде бензинова WRX. А ця модель може проіснувати до кінця десятиліття, тож на нас чекає довге очікування.
Досі всі зусилля Subaru в галузі гібридів та електромобілів були пов'язані з Toyota, оскільки в гібридному Crosstrek використовуються компоненти від Prius, а електричний позашляховик Solterra є близнюком Toyota bZ4X. Ми можемо побачити, що ця співпраця продовжиться і в наступному поколінні WRX та WRX STI, оскільки платформа Solterra, яка називається e-Subaru Global Platform, була розроблена спільно з Toyota.
Платформа потребуватиме значних модифікацій, щоб перетравити потужність, яку матиме WRX STI, адже очікується щонайменше 400 к.с. від двомоторної повнопривідної установки – вдвічі більше, ніж пропонує найпотужніша Solterra.
Також очікується, що наступний WRX ще більше віддалиться від свого коріння Impreza. Subaru, ймовірно, також розробить спеціальне програмне забезпечення для двомоторної WRX STI, можливо, з векторизацією крутного моменту. І, звичайно, залишається велике питання – чи приймуть прихильники WRX STI без характерного звуку турбованої "пласкої четвірки".
|