Законопроектом, за словами Гетманцева, пропонується:
- поступово підвищити розміри страхових сум (максимальних розмірів страхової виплати) до розмірів, встановлених в країнах Європейського союзу.
- запровадити швидке здійснення гарантійних виплат потерпілим особам за страховиків-банкрутів (зараз це роки, а пропонується 60 днів);
- запровадити пряме врегулювання у всіх випадках дорожньо-транспортних пригод, в яких шкода завдана лише транспортному засобу, що дозволить потерпілій особі звертатись за страховою виплатою до свого страховика;
- запровадити порядок розрахунок розміру страхової виплати без урахування зносу та здійснення страхових виплат у розмірі необхідному для відновлення транспортного засобу;
- поширити дію страхового покриття за договором ОСЦПВ на пасажирів транспортного засобу, який спричинив дорожньо-транспортну пригоду;
- запровадити вільне ціноутворення, що надасть можливість визначення "справедливої ціни" та включить ринкові механізми;
- зменшити строк розгляду заяви про здійснення страхової виплати з 90 до 60 днів з дня подання заяви про здійснення страхової виплати;
- встановити вичерпний перелік документів, необхідних для отримання страхової виплати та підстав для відмови у здійсненні такої виплати.
Систему відшкодування при ДТП змінять радикально. Що пропонують
В Україні пропонують збільшити штрафи для водіїв в 20 разів за їзду без страховки
«Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ), яке називають "автоцивілкою", є наймасовішим видом страхування в Україні.
Чинний Закон України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" набрав чинності майже 20 років тому, отож потребує ґрунтовного оновлення для задоволення сучасних потреб як споживачів, так і учасників ринку, та приведення у відповідність з вимогами Європейського союзу та з використанням кращого європейського досвіду.
Проблемами, які має вирішити законопроект, є недосконалість процедур розрахунку та здійснення страхової виплати із відшкодування шкоди, завданої внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, низький ліміт відповідальності страховика, державне регулювання ціноутворення за цим видом страхування, а також низька ефективність системи управління Моторного (транспортного) страхового бюро України та обмежена роль держави в контролі за його діяльністю», - зазначає автор.
Віртість страховки Зелена картка знову підвищилась
|