Атаки на інфраструктуру України не пройшли не поміченими та за підсумками жовтня вже можна оцінити їх вплив на авторинок України. Так, за даними AUTO-Consulting, у жовтні було реалізовано 3,3 тис. нових легкових автомобілів, що на -6,3%; менше ніж було продано у вересні. Саме цей обсяг за думкою AUTO-Consulting і не дорахувався авторинок України із-за впливу перебоїв з енергопостачанням.
Але, не зважаючи на досить суттєві перешкоди, дилерам автомобілів вдалося втримати обсяги більше 3 тисяч авто, що на 58% менше ніж у жовтні 2021 року. Таким чином, автобізнес навчився працювати в умовах перебоїв з енергопостачанням і деяким операторам навіть вдалося збільшити продажі та покращити власні позиції на ринку.
Підсумковий результат продажів автомобілів за жовтень 2022 року виглядає наступним чином:
Як бачимо, Toyota та Skoda впевнено тримають лідерські позиції. Нарощує продажі і Renault, якій вдалося налагодити нову схему логістики, відігравши відразу 6 позицій в рейтингу (+81,5% ріст у порівнянні з вереснем).
Крім того, продовжується тренд на посилення позицій преміальних брендів у ТОП-10.
Сумарно, відразу 6 брендів з ТОП-10 продемонстрували позитивну динаміку у продажах. Загалом, за 10 місяців з початку року в Україні реалізовано 32,6 тис. нових легкових автомобілів, що на -61,2% меншу показників минулого року.
Вже традиційно найбільш популярною моделлю у жовтні на українському авторинку стала Toyota RAV-4. В ТОП-3 також увійшли Kia Sportage та Renault Duster.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.