Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV: Авто новини від AUTO-Consulting - Honda

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Honda
• Honda анонсувала нову лінійку електромобілів
• Honda HR-V назвали найкращим «Гібридним автомобілем» в акції Авто року 2024
• Honda HR-V пройшов у фінал акції Авто Року 2024
• Honda та Nissan підписали меморандум заради спільного виробництва електромобілів
• В Україні покращили умови кредитування на автомобілі Honda
• Нова Honda HR-V претендує на титули відразу в 5 номінаціях в акції Автомобіль Року в Україні 2024
• Розпочни сезон з Honda. На мотоцикли Honda діють спеціальні ціни
• Sony та Honda готують цікаві моделі під брендом Afeela
• У Мічигані відкрився завод GM-Honda з виробництва паливних елементів
• Honda критикує китайські електричні седани за поверхневий дизайн
Ще по Honda...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV

тест-драйви | Опубліковано - 2022-09-30 19:49:49 (24923 разів прочитано)
Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda
Нова генерація компактного кроссовера Honda HR-V e:HEV демонструє якісний стрибок японської марки. AUTO-Consulting з’ясував, як інженерам Honda вдалося зробити цей автомобіль всередині більшим ніж зовні. Чим довелося пожертвувати, та чому самі японці не називають HR-V e:HEV гібридом. Ну і, звичайно ж, про нове бачення славетного другого дихання хондівських двигунів та асоціації із спортивними баварцями.
Про зовнішність нової Honda HR-V e:HEV багато говорити не треба. Кроссовер - сучасний, симпатичний і привертає до себе увагу. Особливо у двокольоровому окрасі, який був у тестового авто. Фісташковий із чорним дахом. Хоча, насправді, колір кузова по військовому називається Khaki Sand - тобто “Пісочний Хакі”.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Футуристичний вигляд кроссовера - це не просто новий хондівський погляд на дизайн своїх автомобілів, а новий рівень і в дизайні, і в технологіях. Не випадково, японці написали на шильдику Honda HR-V не традиційне “Гібрид”, а e:HEV. Хоча, це - гібридний автомобіль.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Та про все по порядку. У нас на тесті був гібридний Honda HR-V e:HEV із загальною потужністю силової установки 131 к.с. та 253 Нм крутного моменту, варіатором e-CVT та переднім приводом.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Ще трохи про дизайн
У тестовому авто були повністю світлодіодні фари із функцією підсвічення поворотів, та динамічними вказівниками поворотів. Вони майже,як у Audi “розбігаються” у різні боки. Особливістю зовнішності тестової комплектації була темно помаранчева смужка у районі порогів та синя і червона пластикові вставки у радіаторній решітці. Останні викликали асоціацію із BMW Motorsport. Але про це ми поговоримо трохи пізніше. А от фірмову приховані ручки задніх дверей японці зберегли. Їх так само шукають ті пасажири, які вперше сідають у Honda HR-V.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

А для шанувальників Honda на склі багажної двері є маленький сюрприз. Невеличка машинка, яка наче виїздить із темної смуги кріплення скла по периметру. Машинка, як і 18-дюймові диски - вже у стандарті.

У салоні стиль комплектації підтримують помаранчева вставка біля важеля перемикання передач та така ж сама помаранчева строчка на сидіннях та шкіряному кермі.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

У поєднання із двокольоровим інтерʼєром та культурною комбінованою обивкою сидінь, все це виглядає дуже симпатично. Ба - навіть преміально. Особливо із урахуванням того, що пластик на підвіконнях дверей мʼякий і спереду, і ззаду. А це рідко буває у В-класі. Та й звучання аудіосистеми “нонейм” із 10-ма динаміками було настільки відмінним, що хотілося слухати радіо Jazz або Classic. Підключення флешки із якісними записами ще поліпшило враження від аудіосистеми.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

До речі, мультимедійна система тут нового покоління із приємною сучасною графікою, гарною роздільною здатністю та досить швидким відгуком. Особливо треба відзначити кнопки керування. Вони не лише сенсорні, а й фізичні (по лівому краю 8-дюймового дисплея) та вмикаються із тихим клацанням.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Чудову картинку навіть в темний час дає камера заднього огляду. І вона має кілька режимів огляду - від ширококутного до здатного буквально зазирнути під задній бампер. А на екрані - є динамічні направляючі, котрі прогнозують напрямок вашого руху під час маневрів та відстань до перешкоди. Паркувальні датчики, до речі, визначають цю відстань досить коректно.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Ще один приємний нюанс - у HR-V e:HEV вперше доступна система допомоги зʼїзду із пагорбу. Вона забезпечує стабільний рух на крутих схилах із поганим зчепленням.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Звідки простір?
Honda HR-V e:HEV - кроссовер В-класу. Серед його конкурентів, наприклад Nissan Juke та Renault Captur.

Тест-драйв нового Nissan Juke: Уже не легкомысленный, но такой же задорный

Неожиданно интересный. Первое знакомство с новым Renault Captur

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Габарити Honda HR-V e:HEV - 4340х1790х1582 мм (ДхШхВ). І колісна база кроссовера не найбільша у класі - 2610 мм. Тим не менше, кореспондент AUTO-Consulting зі зростом у 185 см, не лише легко розмістився позаду налаштованого під себе водійського крісла. Простору для ніг на задніх сидіннях було так багато, що можна було закинути ногу на ногу. А над головою місця вистачало із запасом. На другому ряду, не впираючись головою у стелю, може сидіти людина зі зростом у 195 см.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Такого простору японські інженери досягли завдяки розташуванню акумуляторної батареї. Вона не під підлогою салону, як це буває зазвичай. Акумулятор у Honda HR-V e:HEV - під багажником. Таке рішення збільшило простір для ніг у салоні на 35 мм.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Проте, зменшило багажний відсік. Він у Honda HR-V e:HEV - 304 л. І це менше, ніж у нового Nissan Juke. До того ж тут нема запасного колеса чи докатки. Лише ніша для щіточок та інших речей. Накрита, до речі, дуже практичним гумово-пластиковим килимком, який можна мити.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Гарна новина у тому, що по-перше, ви не кожного дня їздите у подорожі. Тим більше, що Honda HR-V e:HEV - міський кросовер. А по-друге, тут є фірмові хондівські магічні сидіння. Склавши спинки задніх сидінь, можна отримати серйозних 1274 л. багажного відсіку із рівною підлогою. Хоча спати тут зможе хіба що дитина. Хондівські Magic Seats не лише в один рух складають спинки, але й піднімають подушки сидінь. Таким чином, у салоні утворюється місце для перевезення, наприклад, комоду, невеликого холодильника, пральної машинки тощо.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Чому не гібрид?
Японці свідомо не написали на шильдику Honda HR-V “Гібрид”, а позначили кроссовер, як e:HEV. Хоча, за великим рахунком HR-V - це гібрид, але не простий, а розумний. Тому тут позначка e:HEV, як, наприклад, на Honda Jazz.

Маленький практичный японец. Тест-драйв Honda Jazz E:HEV

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Двигун у Honda HR-V e:HEV - бензиновий 1,5-літровий атмосферний із циклом Аткинсона. Він має потужність 106 конячок та 131 Нм крутного моменту. Все разом по науковому це називається 1.5 i-MMD Hybrid і має 131 к.с. потужності та максимальний крутний момент - 253 Нм. Це загальна потужність силової гібридної системи. Не дуже багато, проте, - й не так вже і мало для кроссовера В-класу.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

У чому ж розумність такої гібридної системи? Як і інші звичайні (а не плагін) гібриди HR-V e:HEV не треба заряджати від мережі. Система сама себе заряджає. Та сама вирішує, на якому двигуні їхати - бензиновому чи електричному, щоб заощаджувати пальне та давати достатню потужність.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Акумулятро гібридної системи заряджається або від бензинового двигуна, або від рекуперації під час гальмування. Для підсилення цього ефекту серед позначок режимів руху біля важеля “коробки перемикання передач” є літера “В”. В такому режимі майже не треба користуватися педаллю гальма. Кросовер сам пригальмовує, коли відпускаєш педаль акселератора, та заряджає акумулятор.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Інтелект - тобто компʼютер - гібридної системи сам визначає, як краще їхати. Зазвичай HR-V e:HEV зрушає з місця та їздить містом на електриці. Під час розгону для допомоги електричному двигуну підключається бензиновий. У деяких випадках бензиновий двигун може навіть напряму крутити колеса. Тому в HR-V e:HEV, як у чистих електромобілях, немає традиційної коробки перемикання передач.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Якщо цікаво подивитись, як все відбувається, можна вивести на панель приладів “відео” роботи гібридної системи. І хоча у HR-V e:HEV є система, яка може сама загальмувати перед перешкодою попереду, варто не лише дивитись на зарядку, а й стежити за дорогою. За безпеку та вчасне гальмування у HR-V e:HEV відповідає передня камера. Вона ж читає дорожні знаки.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

У результаті, японці обіцяють споживання пального за містом більше, ніж у місті. Зазвичай - навпаки. У місті - 3,2 л/100 км, за містом - 4,8 л/100 км. Це тому, що їздити містом можна, практично на електриці. У нас за час тесту середнє споживання пального вийшло 4,4-4,5 л/100 км. А коли ми на трасі розганяли HR-V e:HEV до 170 км/год, споживання пального зросло до 4,9 л/100 км.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Друге дихання
Раніше багато хто хвалив дивовижні хондівські двигуни, які розкрутившись, здавалося б до максимуму, раптом, наче відкривають друге дихання та знову підхоплюють автомобіль, ще більше розганяючи його. Під час їзди на HR-V e:HEV інколи складаються враження, що тут є турбіна. Особливо, коли їдеш трасою у режимі спорт. Так - тут є перемикач Drive Mode, яким можна обрати режим “Еко”, “Нормальний” або “Спортивний”. Одночасно змінюється вигляд панелі приладів. До речі, у ліве вікно панелі приладів можна вивести, наприклад, підказки навігатора або дані про споживання пального. Та ще багато іншої корисної інформації.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Відчуття турбіни виникає коли під час розгону, на допомогу електродвигуну підключається бензиновий двигун. Використовуючи силу обох двигунів можна, точно за технічними характеристиками, розігнати HR-V e:HEV на трасі до 170 км/год.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Є тут і підкермові пелюстки, як в спорткарах. І коли бачиш їх, та пригадуєш синю та червону смужки на радіаторній решітці HR-V e:HEV, чомусь думаєш про баварські спорткари. Насправді, на жаль, ні. Баварці тут ні до чого. Коли HR-V e:HEV набирає швидкість у 150 км/год, подальший розгін йде відчутно повільніше. А швидкість у 100 км/год HR-V e:HEV набирає за 10,7 с. Що, насправді, зовсім непогано для міського кросовера із середнім споживанням пального у 4,4 л/100 км.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Підвіска HR-V e:HEV може на початку здатися трохи жосткуватою. Але, насправді, вона нормальна і оберігає тих, хто в салоні від великих нерівностей на дорозі. А от шумоізоляція виявилася нормальною лише на невеликих швидкостях. Зі збільшенням швидкості шуму від дороги стає все більше. Особливо від низу автомобіля та його колісних арок. Хоча, на трасі, десь після 120 км/год ви вже не звертаєте на це уваги. Тобто - шум не критичний.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Не можна не згадати про кліренс HR-V e:HEV. Він - 188 мм. А це чудово та практично для наших доріг, та значно розширює сферу використання міського кросовера. Навіть незважаючи на передній привод, на HR-V e:HEV можна не боячись виїздити за межі міста.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda


В Україні на цю красуню цін ще нема. Орієнтовно, це $28-30 тис. Що не так уже й багато для автомобіля, який демонструє всьому світу, що у японської компанії відкрилося друге дихання і вона здатна випускати насправді сучасні автомобілі.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

За інформацією AUTO-Consulting, офіційні продажі Honda HR-V e:HEV стартують із першого кварталу наступного року.

Дякуємо компанії “Прайд Мотор” за допомогу у проведенні тесту

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
Головні новини
• Історія Renault Trucks на теренах України. 130 років успіху
• В Україні вже видали понад 106 тис. «зелених» номерних знаків для автомобілів
• Scania проведе тест-драйв нового покоління вантажівок Super у Черкасах
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• Mazda представила у Європі новий кросовер CX-80
• Для власників автомобілів DS Automobiles стала доступна нова функція комфортного водіння GEOFENCING
• В Україні вперше виготовлено 29-метровий автогідропідіймач DASAN на базі MAN
• Scania перемогла у змаганнях з паливної економічності Green Truck 2024
• З 22 квітня паркування в Києві знову стане платним
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.