Новий логотип чеського автовиробника був презентований в Празі на новому концепті SKODA VISION 7S, детальніше про нього читайте тут:
Якими будуть майбутні SKODA? Концепт SKODA VISION 7S демонструє новий стиль, нову філософія та традиційну практичність
На капоті та двері багажного відділення VISION 7S новий логотипі чеської марки. У компанії зазначають, що логотип зазнав найрадикальніших змін у своєму фірмовому стилі за останні 30 років. Тут більше не використовується скульптурна 3D-графіка, і це - відповідь ŠKODA на зростаючу зміну маркетингової активності з друкованих видань на онлайн.
Як і раніше, фірмовим знаком автовиробника залишається стилізована стріла, яка супроводжує бренд з 1926 року. А ось сам напис назви бренду виглядає інакше: для нього використовували новий шрифт із «обрізаними» літерами S та A.
Що стосується кольорів, ŠKODA AUTO тепер використовуватиме два різних зелених відтінки – смарагдовий та електричний зелений, які символізують екологію, стійкість та електромобільність. На концепті напис ŠKODA був зеленувато-сірим та срібно-матовим. Із новою короною над літерою Š.
Перероблений логотип доповнюється новою смугою розсіяного світла. Вона простягається по всій ширині автомобіля у верхній частині передньої капоту та має підсвічену графіку. Новий напис ŠKODA також на дверях багажника підсвічується так само, як і передня частина автомобіля.
У SKODA пояснили, що новий лого підкреслює сучасний та самобутній дизайн компанії, а також її поворот до електричних авто. Остаточну версію обирали протягом року, причому у відборі взяли участь понад 2200 респондентів із Чехії, Німеччини, Італії, Норвегії, Індії та Ізраїлю.
Skoda – 125 лет: малоизвестные и удивительные факты из истории чешской марки
|