Вітчизняний автомобільний ринок змінився. І не лише через бойові дії. На нього вплинули і зміна логістики, і нульове розмитнення, і дефіцит пального, і багато інших факторів.
Які збитки вже зазнали автомобільні оператори за час воєнних дій
Як змінюється логістика постачання до України нових автомобілів
У компанії “Прайд Мотор” AUTO-Consulting повідомили, що оскільки вітчизняний авторинок зазнав шоку, імпортерам потрібно адаптуватись до нових умов. Зокрема, через воєнні дії деякі заводи припинили / скасували замовлення у виробництво для України автомобілів Honda. Зараз замовлення на виробництво треба відновлювати. Але одразу постає питання доставки виготовлених автомобілів до дилерів. На всі ці процеси потрібно багато часу. Тому прогнози зараз важко робити.
Стосовно трендів, у компанії “Прайд Мотор” спостерігають активність на ринку вживаної техніки, до якої є підвищений інтерес через нульове розмитненням. І це стосується автомобілів різних цінових сегментів, від найдешевших до найдорожчих. Такому інтересу сприяє неможливість виконувати зараз доставки морем, через що припинилось ввезення битих автівок із США. Є і ще один тренд. Через значний дефіцит пального, багато людей почали звертати увагу на електромобілі, та навіть мотоцикли чи електроскутери.
Стосовно прогнозів вітчизняного ринку, у прес-службі компанії “Єврокар” AUTO-Consulting повідомили, що на даний момент тут працюють лише з короткотерміновими прогнозами. На довший термін прогнози не роблять.
У прес-службі компанії “Рено Україна” вважають, що говорити про якісь сталі прогнози чи тренди – зарано, адже війна триває.
У “Субару Україна” нинішнє падіння автомобільного ринку розцінюють, як тимчасове. Навіть, незважаючи на те, що більшість зареєстрованих нових авто були законтрактовані ще до війни. Тут з оптимізмом очікують поступового зростання ринку після закінчення активних бойових дій. І про це свідчить попит, який фіксують у салонах дилерів.
З оптимізмом дивляться у найближче майбутнє і в прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна”. Через дефіцит пального, тут спостерігають підвищений попит на електричний Nissan Leaf. За інформацією прес-служби, практично всі складські запаси електрокарів на сьогодні вже розкупили. І не лише на українських, а й на польських складах Nissan.
Почувствуйте разницу. Первое знакомство с официальным Nissan Leaf
Також, у прес-службі “Ніссан Мотор Україна” спостерігають тренд зростання обсягів продажів. Звичайно, як вже повідомляв AUTO-Consulting, ринок дуже сильно просів, але динаміка до зростання, хоч і невеличка, є.
Український авторинок у квітні трохи підріс, але поки демонструє катастрофічне падіння
Підсумки українського авторинку за перший місяць війни
Проте, попит зростає, відзначають у “Ніссан Мотор Україна”. Порівняно із березнем, у квітні було реалізовано майже вдвічі більше автівок Nissan. За прогнозами прес-служби, у травні також буде реалізовано вдвічі більше автомобілів, ніж у квітні.
Хотілося б сподіватися, що таке зростання відбудеться не лише у обсягах реалізації автомобілів Nissan та електрокарів, а й на всьому вітчизняному автомобільному ринку.
Як під час війни продаються нові автомобілі
Коли склади вітчизняних трейдерів почнуть поповнюватись новими автомобілями
|