Производители призывают государство спасти автопром: Авто новини від AUTO-Consulting - автопром

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: автопром
• Які шедеври світового автопрому створив Марчелло Гандіні
• Чому змагання BYD vs Tesla є таким важливим для світового автопрому
• Топ події в світовому автопромі за 2023 рік
• Американський автопром охопили масштабні протести робітників. На них вже побували головні кандидати у президенти
• Куди рухається світовий автопром? Головні тренди Шанхайського автосалону 2023
• Куди рухається світовий автопром. Гучні прем’єри 20-го Шанхайського автосалону
• Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
• Польский автопром, про який ми мало знали
• Вирок усьому російському автопрому. Російське МВС не може закупити 2,8 тис. авто
• Автопром Туреччини за 7 місяців зріс на 5%
Ще по автопром...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Производители призывают государство спасти автопром

виробництво автомобілей | Опубліковано - 2012-11-30 10:08:29 (4925 разів прочитано)
Производители призывают государство спасти автопром - автопромВ AUTO-Consulting поступило открытое письмо трудовых коллективов предприятий Корпорации «Богдан», Корпорации «УкрАвто», Холдинга «ЛАЗ» и АвтоКраз, в котором они обратились к Президенту Украины Януковичу В.Ф. и Главе Верховной Рады Литвину В.М. содействовать в решении проблем, накопившихся в автомобильной индустрии. Приводим письмо в полном объеме.

Президенту України
Януковичу В. Ф.

Голові Верховної Ради України
Литвину В. М.


Звертаємось до Вас від імені трудових колективів підприємств Корпорації "Богдан", Корпорації "УкрАвто", Холдингу "ЛАЗ" та ПАТ "АвтоКрАЗ", з приводу маніпулюванням у пресі суспільною думкою щодо необхідності прийняття законопроектів про введення в Україні утилізаційного збору.

Зазначені підприємства інвестувавши колосальні кошти у створення сучасних потужностей, які забезпечують повний технологічний цикл виробництва транспортних засобів різного призначення (легкові автомобілі, автобуси, тролейбуси, трамваї, вантажівки, комерційний транспорт, спецавтотехніка) вносять свій вагомий вклад в подальший розвиток автомобілебудівної галузі.

Збудувавши підприємства європейського рівня, виробничі потужності яких складають 300 тис. легкових автомобілів, 15 тис. автобусів, тролейбусів та трамваїв і 29 тис. вантажівок у рік, було створено декілька тисяч нових робочих місць в різних регіонах України. Підготовлено та втілено у виробництво різноманітний модельний ряд транспортних засобів, які, на сьогодні, на рівні конкурують із світовими аналогами. Загальна кількість працівників на підприємствах складає понад 30 тисяч співробітників.

Таким чином, у разі, якщо запропоновані законодавчі зміни стосовно утилізаційного збору, які прийняті Верховною Радою України у першому читанні, не будуть прийняті в цілому, або будуть прийняті в іншій редакції, що призведе до зміни їх первісної суті, виникає закономірне питання: з якою метою останніми роками було залучено величезні інвестиції та проведено колосальну роботу з розбудови сучасної галузі автомобілебудування в Україні?

Автомобілебудівні підприємства також наполягають на обмеженні ввезення техніки, бувшої у використанні, тому, що виробничі потужності, створені на наших підприємствах, необхідно завантажувати, що дасть можливість створювати нові робочі місця та наповнювати бюджети всіх рівнів.

Разом із тим, автомобілебудівна галузь повністю підтримує політику, направлену на припинення практики використання схем імпорту готової продукції у вигляді частково розібраних автомобілів, що наразі є виключно схемою для мінімізації оподаткування і не має ніякого відношення до повноцінного виробництва транспортних засобів.

Необхідно відходити від практики крупновузлового складання автотранспортних засобів та переходити до повноцінного виробництва і його локалізації, адже світовий досвід показує, що використання крупновузлового складання є лише першим кроком етапу розвитку виробництва з метою подальшої підготовки до повноцінного виробництва автотранспортних засобів. Про що свідчить досвід Російської Федерації, яка на першому етапі розпочинала із крупновузлового складання, але завдяки конкретним крокам та наданням відповідних преференцій виробникам, змусила ці підприємства перейти до повномасштабного виробництва автотранспорту. Відтак, на сьогодні, в Росії побудовано 11 підприємств з виробництва автомобілів та комерційної техніки світових лідерів автомобільної промисловості (Тойота, Хюндай, Ніссан, Вольво, Рено, Сканія, КІА, Фольксваген, БМВ, Опель, тощо).

Окрему увагу необхідно зосередити на здійснення неконкурентних обмежень щодо українського експорту. А саме, із введенням у вересні цього року урядом Російської Федерації утилізаційного збору, який сплачують лише імпортери автомобільної техніки, повністю припинився експорт української продукції. Як наслідок, у вересні Корпорація "Богдан" була вимушена зупинити виробництво на заводах у містах Луцьк і Черкаси та прийняти рішення про звільнення 30 відсотків робітників і понад 1000 працівників відправити у вимушену відпустку. У грудні готується до зупинки виробництво на Запорізькому автомобілебудівному заводі, вкрай тяжка ситуація і на підприємстві ПАТ "АвтоКрАЗ".

З огляду на вказані обставини, враховуючи Ваш послідовний державницький підхід до розв’язання проблем реальних секторів економіки, з метою припинення в Україні практики використання схем імпорту готової продукції у вигляді частково розібраних автомобілів, а також обмеження імпорту в Україну застарілої, екологічно небезпечної техніки, і як наслідок, відновлення роботи зупинених підприємств, завантаження їх виробничих потужностей, створення додаткових робочих місць та збільшення відрахувань податків і зборів до бюджетів всіх рівнів, звертаємося до Вас, з проханням:

- максимально посприяти у прийнятті законопроектів стосовно введення в Україні утилізаційного збору в запропонованій редакції, які були прийняті у першому читанні (20.11.2012) Верховною Радою України;

- надати відповідні доручення Уряду щодо невідкладного прийняття програми розвитку автомобілебудівної промисловості України.

Как украинский автопром искал пути выхода из кризиса

Как построили автопром в Словении. Реальный опыт

Как можно привлечь автомобильных инвесторов. Российский опыт

Президент GM Europe: Украина уже имеет предпосылки, чтобы превратиться в мощную автомобильную державу


FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі виробництво автомобілей


Цікаве по темі...
• Як вдалося запустити виробництво Citroen C5 Aircross на російському заводі? Офіційна відповідь від Stellantis
• Volvo остаточно завершила виробництво дизельних автомобілів
• Mitsubishi остаточно вийшла з російського ринку і збиральних проєктів
• У Казахстані стартує виробництво автомобілів Skoda
• KIA побудує завод у Казахстані
Головні новини
• Renault представила важливий кроссовер Symbioz
• Volkswagen оновив електричний ID.3
• Що буде на місці колишнього заводу ЛАЗ
• Поліція отримала партію автомобілів Mazda
• В Україні оголошено ціни на новий Jeep Wrangler
• Exist.ua: Ваш вірний союзник у світі автомобільних запчастин
• Tatra представить нове покоління вантажівок Phoenix
• Які переваги надають моторні оливи Opet Fulltech
• Ринок вантажівок у квітні повернувся до зростання
• Як вдалося запустити виробництво Citroen C5 Aircross на російському заводі? Офіційна відповідь від Stellantis
• Український авторинок у квітні почав зменшуватися. В чому головні причини?
• Автосалони холдингу GM Group отримали десятки нагород та вагомих досягнень
• АсМАП звернувся до прем'єр-міністра стосовно мобілізації водіїв-далекобійників на кордоні
• Castrol представляє спеціалізовану моторну оливу MAGNATEC Hybrid для гібридних автомобілів
• Нова модель С-сегментку Renault Symbioz дебютує вже 2 травня
• Cupra оновила Formentor та Leon
• 14-16 травня в Києві пройдуть довгоочікувані профільні заходи для автомобільної індустрії
• Німеччина надала Україні новий пакет допомоги і зокрема найновітніший комплекс ППО
• Укрпошта розпродає автопарк 90-х та 2000-х років
• На Донеччину поставили велику партію самоскидів на базі JAC N350
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• З України вивезли колекцію рідкісних автомобілів, які потрапили до музею фсб
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Україна отримає одразу 1000 HMMWV в пакеті допомоги від США
• Як вдалося запустити виробництво Citroen C5 Aircross на російському заводі? Офіційна відповідь від Stellantis
• Нові положення ПДР: в Україні ближнє світло фар за містом залишається обов’язковим протягом всього року
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
Акції у дилерів...
• Власники Mitsubishi зможуть вигідно обслужити кондиціонер
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.