Відтепер у всіх місцях продажу нових авто мають бути:
-етикетки біля кожної машини — з даними про витрати пального та викиди СО₂;
-плакат або електронний дисплей — із порівняльною інформацією про всі моделі в наявності;
-промоційні матеріали (реклама, буклети, каталоги) — із зазначенням тих самих екологічних показників;
-електронний довідник — із повними офіційними даними, який буде розміщено на сайті Міністерства розвитку громад та територій.
По великому рахунку витрату палива автодилери зазначали завжди, а от викиди СО₂ - для нас це нова інформація. Її зазвичай не вказували, бо споживачі не дуже орієнтувалися у цих цифрах.
І той факт, що їх тепер будуть вказувати, свідчить про тренд, який вже проглядається - це можливість запровадження опадаткування, в залежності від викидів СО₂, як це діє у країнах ЄС.
Звісно, що це станеться не завтра, але тренд цілком очевидний. |