Група Renault трансформує себе, зосереджуючи ресурси на ланцюгах створення цінності, що виникають в результаті трансформації автомобільної промисловості та індустрії засобів пересування: електромобілі, програмне забезпечення, нові послуги мобільності, циркулярна економіка, на додаток до автомобілів з ДВЗ (двигуном внутрішнього згоряння) та гібридних транспортних засобів.
Група Renault прагне стати автомобільною компанією наступного покоління, спираючись на 5 профільних бізнесів, що охоплюють всі нові ланцюги створення цінності:
- Ampere: перший електромобільний та програмний гравець, що народився в результаті розпаду одного з виробників OEM (original equipment manufacturer).
- Alpine: глобальний бренд високого класу з нульовим рівнем викидів з автоспортивним минулим. Унікальна модель asset-light у поєднанні з запатентованими технологіями
- Mobilize: створена навколо провідної компанії з надання фінансових послуг для виходу на ринок нових послуг у галузі транспорту, енергетики та передачі даних
- The Future Is NEUTRAL: перша компанія з циркулярною економікою 360° в автомобільній промисловості від замкнутого циклу матеріалів до переробки акумуляторів
- Power: традиційний основний бізнес Групи Renault продовжить розробку інноваційних автомобілів з ДВЗ та гібридних транспортних засобів з низьким рівнем викидів шкідливих речовин під брендами Renault, Dacia та Renault LCV, кожна з яких має свою власну організацію та систему управління. Для посилення та проектування цієї частини бізнесу в майбутньому, ми оголошуємо про створення провідного світового постачальника технологій ДВЗ та гібридних двигунів рівня 1 (проект Horse).
Побудова відкритої екосистеми партнерства для забезпечення майбутнього зростання:
● Створюючи таку провідну компанію з виробництва силових агрегатів, Група Renault та Geely об'єднують свої технологічні, виробничі та науково-дослідницькі активи. Група Renault володітиме 50% акцій цієї компанії, яка з першого дня роботи матиме дохід у 15 мільярдів євро по всьому світу.
● Ampere: заплановане розміщення акцій на паризькій біржі Euronext не раніше другої половини 2023 року (залежно від умов на ринку), при цьому Група Renault збереже переважну більшість акцій і заручиться підтримкою потенційних стратегічних інвесторів (включаючи Qualcomm Technologies, Inc.)
● Група Renault побудувала глибокі партнерські відносини з 2 основними технологічними гравцями, Google і Qualcomm Technologies для створення технологій, що змінять правила гри та уможливлять розвиток транспортних засобів, що визначаються програмним забезпеченням (SDV), включаючи централізовану електронну архітектуру і автомобільну операційну систему.
● Alpine має намір розширюватися по всьому світу, причому половина її майбутнього зростання буде відбуватися за межами Європи, використовуючи комерційні партнерства та підтримку інвесторів. Alpine готова отримати прибуток від фінансової оцінки активів команди Формули-1.
● Легкі комерційні транспортні засоби (LCV) – запуск у партнерстві з одним з виробників OEM (original equipment manufacturer), покоління електромобілів та фургонів з програмним забезпеченням, що змінюють правила гри: FlexEVan. Це дозволяє здійснювати наскрізний моніторинг операцій в режимі реального часу та керувати автопарком на основі даних. Проривна концепція і технологія FlexEVan забезпечить зниження загальної вартості використання на 30% для транспортних компаній.
Надійний фінансовий прогноз вступає в нову еру:
● Фінансовий прогноз на 2025-2030 роки:
- Операційна маржа: понад 8% у 2025 році та понад 10% до 2030 року
- Вільний грошовий потік: понад 2 млрд євро на рік у середньому протягом 2023-2025 років і понад 3 млрд євро у середньому протягом 2026-2030 років
● Дивідендна політика: Група Renault планує відновити виплату дивідендів з 2023 року (за 2022 фінансовий рік - після затвердження Загальними зборами акціонерів). Ця дивідендна політика, яка є першою для Групи Renault, буде поступово дисципліновано зростати до 35% співвідношення виплат консолідованого чистого прибутку дочірніх компаній до частки материнської компанії, в середньостроковій перспективі. Для цього Група повинна досягти свого першочергового пріоритету: повернення до рейтингу інвестиційного рівня.
● Амбіції щодо зростання частки акціонерів до 10% до 2030 року
Новая маркетинговая стратегия Renault принесла результаты
|