Навіть із рекламного ролика новинки одразу стає зрозумілим, що нова генерація Nissan X-Trail зберегла дух підкорення бездоріжжя та мандрів. І це - комфортний, місткий, добре оснащений сімейний позашляховик. До того ж, завдяки гібридній версії він тихий та дружелюбний до природи.
Зовнішність
Одразу помітно, що новий Nissan X-Trail має більш виразну і навіть солідну зовнішність. Наче, здається, і капот став довшим. У середні простору стало ще більше, а оснащення тепер - багатше.
Новий Nissan X-Trail - трохи коротший, ширший і нижчий за модель попередньої генерації. Завдяки такій зміні габаритів новинка має монументальний вигляд. Це відчуття підкреслює і більш широка радіаторна решітка.
Nissan X-Trail четвертого покоління (T33) базується на платформі CMF-C альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. Він міцніший і легший за попередника. У кузові використовуються полегшені матеріали, а також передові технології штампування та зварювання для посилення міцності й водночас зменшення ваги. Кришка багажного відсіку X-Trail вперше виготовлена з композитного матеріалу. Передні та задні двері, передні крила та капот тепер виготовлені з алюмінію.
Серед ключових аеродинамічних особливостей — «тривимірні» дефлектори в нижній частині передньої панелі, активна заслінка в решітці радіатора для керування потоком повітря в моторному відсіку, особлива форма передньої стійки, кришки на днищі для керування потоком повітря під автомобілем. А також - унікальна «повітряна завіса», яка точно спрямовує потік повітря від передньої частини X-Trail до його боків.
Новий Nissan X-Trail буде доступний у 10 кольорах кузова з п’ятьма двоколірними комбінаціями — усього 15 варіантів на вибір.
Силові агрегати
Новий X-Trail оснащений інноваційною системою e‑POWER. Це унікальний підхід до електрифікації, який забезпечує відчуття водіння електромобіля без потреби в його підзаряджанні. Тобто, - це гібрид.
Нова система e-POWER X-Trail складається з акумулятора великої місткості та силової установки, інтегрованої з бензиновим двигуном зі змінним ступенем стиснення, генератором, інвертором і переднім електромотором потужністю 150 кВт. Завдяки такому поєднанню колеса приводяться в рух лише електродвигуном, який забезпечує миттєву лінійну реакцію акселератора.
У новому X-Trail із системою e-POWER 1,5-літровий бензиновий турбодвигун зі змінним ступенем стиснення та вихідною потужністю 150 кВт (204 к.с.).
Унікальною особливістю e-POWER є те, що бензиновий двигун використовується винятково як бензогенератор, а колеса приводяться в рух електродвигуном. Це означає, що двигун завжди працюватиме в оптимальному діапазоні, що забезпечує високу паливну економічність в умовах міста.
Окрім цих переваг, силова установка e-POWER гарантує тихий рух. Наприклад, за швидкості 40 км/год звук в автомобілі на 8 дБ нижчий, ніж у конкурентів.
З огляду на те, що близько 70 % часу за кермом проводиться в місті та приміських районах, Nissan розробив цілком новий режим e-Pedal Step, який передбачає керування лише однією педаллю. Покликана зменшити багаторазове навантаження під час міської їзди, коли водій змушений часто переставляти ногу між педаллю газу та гальмами, система e-Pedal Step допомагає прискорюватися та гальмувати лише за допомогою педалі газу.
Спершу систему потрібно активувати за допомогою перемикача на центральній консолі, після чого можна виконувати прискорення шляхом натискання на педаль газу, як зазвичай. Після відпускання педалі газу e-Pedal Step загальмує X-Trail на 0,2 g. Цього вистачить для ввімкнення стоп-сигналів і сповільнення до «повзучої» швидкості, а не до повної зупинки. Це забезпечує максимально плавне паркування на низькій швидкості.
Nissan X-Trail також пропонуватиметься у варіанті Mild hybrid із 1,5-літровим турбодвигуном зі змінним ступенем стиснення, що традиційно приводить у рух колеса. Двигун має потужність 120 кВт (163 к.с.), крутний момент 300 Нм, і надаватиметься лише в конфігурації з переднім приводом. Потужність передається на колеса за допомогою безступеневої трансмісії Xtronic.
Силова установка також оснащена помірною гібридною технологією 12 В. Система має функції Torque Assist, Extended Idle Stop, Quick Restart і Coasting Stop, що сприяють економії пального та зниженню рівня викидів CO2.
Енергія, що відновлюється шляхом регенерації під час сповільнення, зберігається в літій-іонній батареї. Ця накопичена енергія потім використовується для роботи систем автомобіля, коли двигун зупинено, наприклад під час зупинки на червоне світло. Крім того, під час прискорення крутний момент може збільшуватися приблизно на 6 Нм.
Нова система повного приводу e-4ORCE, спеціально розроблена для електрифікованих силових установок Nissan. e-4ORCE забезпечує надійне зчеплення з дорогою та впевнене прискорення за будь-яких умов, завдяки передовій технології повного приводу Nissan. Буква «e» в e-4ORCE означає повністю електричний привід Nissan. «4ORCE» - означає фізичну потужність і енергію автомобіля, а «4» - означає контроль повним приводом.
Потужна система з двома електродвигунами має загальну потужність 157 кВт (213 к.с.) завдяки двигуну потужністю 94 кВт, встановленому позаду, який забезпечує різке прискорення від 0 до 100 км/год лише за 7 секунд. Система e-4ORCE має в 10 000 разів швидшу реакцію на зміну зчеплення коліс з поверхнею та розподіл крутного моменту, аніж механічна система повного приводу. Крім того, постійний перерозподіл крутного моменту та майже ідеальний баланс ваги сприяють підвищеній керованості та комфорту, забезпечуючи потужну, але плавну роботу автомобіля.
Система e-4ORCE керує вихідною потужністю та ефективністю гальмування кожного колеса, Окрім оптимізації розподілу крутного моменту між передніми та задніми колесами, система застосовує незалежне керування гальмами на кожному з чотирьох коліс, щоб максимізувати силу повороту, створювану кожним колесом. Завдяки цьому входження у повороти точно відповідає намірам водія, майже не потребуючи додаткових налаштувань кермування.
Nissan X-Trail з технологіями e-POWER та e-4ORCE - єдиний семимісний сімейний кросовер з електрифікованою силовою установкою.
Для повноприводних версій присутня і традиційна ніссанівська шайба перемикання режимів руху. Серед них - траса, сніг, еко, спорт та бездоріжжя.
Оснащення
Новий X-Trail оснащено вдосконаленою інформаційно-розважальною системою з широким набором підключених послуг. У тому числі - підключенням смартфона, вбудованим Wi-Fi на сім пристроїв, а також спеціальним застосунком NissanConnect для взаємодії з автомобілем та моніторингу роботи його систем.
Великий 12,3-дюймовий дисплей NissanConnect із високою роздільною здатністю — це цифровий шлюз для навігації, розваг і налаштування систем автомобіля, сумісний як з Android Auto®, так і з Apple CarPlay® (також доступна підтримка бездротового Apple CarPlay®).
Інноваційний 10,8-дюймовий проекційний дисплей (HUD) є найбільшим у сегменті. Ключова інформація з навігації, дані систем допомоги водієві та дорожня інформація виводяться на вітрове скло на рівні поля зору водія.
Функції Home-to-Car сумісні з пристроями Google Assistant і Amazon Alexa. Система підтримує широкий вибір команд. Зокрема, водій може задавати в навігаційній системі автомобіля пункт призначення за допомогою голосових команд через смартфон чи інший пристрій, що значно прискорює процес введення пункту призначення.
Якщо водій не користується навігацією зі смартфона, він може отримати доступ до застосунку 3D Maps & Live Traffic, який має розширені функції навігації: оновлення карт за допомогою бездротового зв’язку, отримання інформації про дорожню ситуацію в реальному часі, Google Street View та показу цін на пальне. У застосунку також доступна навігація «від дверей до дверей», включно з функцією My Car Finder.
Можливості підключення доступні для всіх пасажирів через USB-порти типу USB-A та USB-C спереду та ззаду консолі для заряджання пристроїв із роз’ємами USB.
Нарешті, ми отримаємо в Україні напів автопілот ProPilot наступного покоління, про неймовірні здібностя якого японці розповідають вже не один рік. Система ProPILOT із Navi-link дає змогу прискорювати й сповільнювати автомобіль у межах окремої смуги руху на шосе. Автомобіль може прискорюватися до заданої швидкості (крейсерський режим) і сповільнюватися до 0 км/год в умовах інтенсивного руху з частими зупинками. Система автоматично відновлює рух, якщо автомобіль стояв на місці менше ніж 3 секунди, а автомобіль попереду рушив з місця.
Оновлена система у новому Nissan X-Trail тепер здатна адаптувати швидкість автомобіля, залежно від додаткових зовнішніх обставин. Наприклад, якщо автомобіль перетинає зону з обмеженням швидкості руху на шосе, система зчитує дорожні знаки та враховує дані навігаційної системи про обмеження швидкості, і на основі цієї інформації сповільнює X-Trail до потрібної швидкості. Завдяки цьому водій не мусить регулювати швидкість системи круїз-контролю вручну.
Крім того, система може використовувати дані навігаційної системи для регулювання швидкості у разі наближення до поворотів із меншим радіусом.
Система ProPILOT із Navi-link тепер також може обмінюватися даними з локаторами сліпих зон X-Trail і втручатися в коригування рульового керування, щоб запобігти виїзду зі смуги руху, якщо в сліпій зоні виявлено інший автомобіль.
Завдяки оновленій системі попередження про виявлення рухомих об’єктів (Moving Object Detection) новий X-Trail зможе застосувати гальма для зупинки, якщо перед ним буде виявлено рухомий об’єкт. А також - у разі виявлення автомобіля, що рухається, чи нерухомої перешкоди під час руху заднім ходом. Додатковий захист гарантує система інтелектуального екстреного гальмування Nissan Intelligent Forward Emergency Braking із функцією передбачення.
В середині
Передбачаються 5- та 7-місна версії. І, до речі: сзаду тут є свій власний кондиціонер із можливістю регулювання температури.
Для зручного завантаження речей, встановлення дитячого крісла або комфортного розміщення в автомобілі доступ до сидінь другого ряду став ще легшим завдяки відкриванню пасажирських дверей майже на 90 градусів.
Другий ряд сидінь розділений у пропорції 60:40. Крім того, автомобіль має центральний люк, завдяки якому легко транспортувати довгі предмети, наприклад лижі, не опускаючи жодної частини другого ряду сидінь. Другий ряд також можна посунути вперед, щоби збільшити багажний відсік і забезпечити легкий доступ до сидінь третього ряду в 7-місній конфігурації. Третій ряд призначений для розміщення пасажирів зростом до 160 см, що робить X-Trail одним із найбільш просторих автомобілів у своєму сегменті.
Спинки сидінь складаються горизонтально. Тому салон нового Nissan X-Trail може слугувати і спальним місцем, і великим вантажним відсіком. Коли два задні сидіння не використовуються, X-Trail опиняється серед лідерів сегмента за загальним об’ємом багажного відсіку - 585 літрів. Це на 20 літрів більше за попередника. Крім того, завдяки модульній конструкції двох полиць багажного відсіку можна отримати до 16 варіантів конфігурації для оптимального використання простору.
В Україні
На ринки Європи четверте покоління кросовера виходить на початку осені. Як стало відомо AUTO-Consulting, в Україні новий X-Trail можна очікувати вже у 1 кварталі 2023 року. Цін поки нема. Проте, вже відомо, що у нас пропонуватимуть версію із повним приводом e-4ORCE, гібридний двигун та версію e-POWER. У нас буде також можливість вибрати 5-ти або 7-місну версію.
Презентовано новий Nissan X-Trail 2022 року
|