Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років: Авто новини від AUTO-Consulting - іномарк

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: іномарк
• Як перші іномарки підкорювали Україну у 80-і роки
• Як іномарки потрапляли на український ринок у 50-70-і роки
• Які іномарки офіційно постачалися до України у 50-70-і роки
• Куди поділися розкішні іномарки з Києва, які було завезено у 1945 році
• Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років
Ще по іномарк...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років

Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2022-08-27 09:22:00 (11644 разів прочитано)
Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Спробуємо відволікти від похмурих думок і продовжимо розповідь про київські іномарки. На цей раз період 50-80-х років минулого століття. Якими були авто іноземних марок та хто на них їздив.
Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Вулиці Києва в ті роки були монотонними від однакових нечисленних моделей автомобілів радянського автопрому

Фестиваль OldCarLand: Какие интересные авто показали реставраторы. Фото

Післявоєнна строката хвиля трофейних іномарок у Києві швидко схлинула і розчинилася у неосяжних надрах гаражів. Вулиці міста знову стали монотонними від однакових нечисленних моделей автомобілів радянського автопрому. Але іномарки в Києві все ж таки потроху з'являлися.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Citroen DS на вулиці викликав живий інтерес перехожих

Так, у 50-ті роки 20-го століття до Києва прибула партія німецьких EMW-340 (марка EMW випускалася на колишньому заводі BMW у м. Айзенах, НДР), які обслуговували кілька організацій і частина навіть надійшла до таксопарку.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
EMW-340 випускали на колишньому заводі BMW у м. Айзенах (НДР) і, на відміну від баварської марки, він мав червоно-білу емблему. У Києві EMW-340 працювали навіть у таксі.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Oldsmobile Delta сприймали як НЛО на вулиці Києва

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Дивовижний Chevrolet Corvette відразу обступили кияни

Для Ради міністрів закуповували поодинокі екземпляри Tatra-603, а згодом і Tatra-613.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Tatra-603 служила в гаражі Радміну

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Tatra-613 возили у Києві чиновників, директора заводу «Арсенал», були такі і на дипломатичних номерах у Києві також

Київській ДАІ іноді перепадали окремі екземпляри Mercedes-Benz, наприклад, W108. Але приватним особам нові іномарки не належали. І лише у 70-х почали з'являтися винятки.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Ford Custom 500, напевно, був куплений у московському комісійному магазині для дипломатів.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Buick Le Sabre

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Ford Escort 1968 року

Подейкують, що першим персональну іномарку вдалося отримати Юрію Тимошенко з дуету «Тарапунька і Штепсель». Свій Dodge Dart він придбав за 17 тис. рублів у спеціальному комісійному магазині в Москві, куди авто здавали дипломати, що відбувають із СРСР.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
А це той самий Dodge Dart 1967 року артиста Юрія Тимошенко з дуету "Штепсель та Тарапунька". Стан авто у 2000-х був уже таким.

Щоправда, будь-кому там іномарки не продавали, а Юрію Тимошенко зробили виняток лише за листом з Міністерства культури СРСР. Довелося підключати мало не заступника міністра, але омріяний Dodge у артиста все-таки з'явився.

Потім цим шляхом пішли й інші діячі культури, тому в Києві в ті роки було досить багато саме американських автомобілів.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Buick Riviera

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Buick Special

Мали можливість привезти собі іномарки та співробітники дипмісій СРСР за кордоном. У Києві таких мешкало небагато, тому й авто колишні дипломати ввезли набагато менше, ніж у Москві. Але саме так у Києві з'явився екзотичний британський Morris 2200.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
На цьому Morris 2200 їздив відомий у київських колах "меломан". Він зробив собі статки на перезаписі зарубіжних платівок

Але справжніми імпортерами виявились артисти Київського театру опери та балету. З гастролей Японією вони повернулися з цілим автопарком японських авто. Перші у місті Mazda, Nissan, Toyota, Mitsubishi, Honda та Subaru привезли до Києва саме оперні тенори та балерини.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Справжніми імпортерами стали артисти Київського театру опери та балету. Datsun Silvia 200 SX на парковці біля театру

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Першим автомобілем Mazda у Києві стала Mazda 323/Familia майже 40 років тому.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Перший Mitsubishi Lancer EX із Японії до Києва також привіз тенор

А паркування перед театром на довгі роки стало місцем паломництва хлопчаків із усього міста. Саме тут можна було побачити весь асортимент японського автопрому, про який навіть не писав тоді журнал "За кермом". Невдовзі вдало з'їздили на гастролі та артисти київського цирку та парк іномарок у місті знову поповнився.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Перший Subaru у Києві був у артистів оперного театру

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Fiat 1300 теж викликав інтерес у перехожих

У 80-ті роки іномарки стали привозити із закордонних відряджень й відповідальні чиновники. Ось тільки покупку таких авто не завжди схвалювала комуністична партія, тому часто іномарки відразу продавали, або змінювали на новенькі "Волги" або "Жигулі", зрозуміло з доплатою.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Chevrolet Chevelle привезли до Києва із закордонного відрядження

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Chrysler New Yorker

Такий обіг авто призвів до того, що до середини 80-х на іномарках у Києві їздили не лише артисти та колишні дипломати, але дуже часто фарцівники, цеховики, підпільні мільйонери, діти відповідальних працівників торгівлі та громадського харчування (самим їм не можна було), а також кримінальні авторитети.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Audi-80 привіз один із артистів

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Opel Commodore дожив до наших часів у чудовому стані

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Opel Rekord першої хвилі тепер зберігається у київському музеї

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Подивитися на дивовижні іномарки хлопчаки тоді вирушали, як на екскурсію. Побачити таку Toyota Crown Coupe в ті роки було великою удачею. Це і зараз дуже рідкісний автомобіль, але вже в ті роки у Києві такий був.

Іномарка в Києві в ті роки - це наочний атрибут розкоші та вміння крутитись.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Nissan Cedric

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Nissan Sunny

Остаточно "залізна завіса" впала в 1988 році, коли було скасовано заборону на ввезення іномарок і для організацій.

Наприклад, Київський станкозавод бартером отримав з Румунії велику партію автомобілів Dacia 1310 і розпродав їх серед працівників підприємства. З того часу одноманітний автопарк Нивок та Виноградаря розбавили румунські авто. Потім у Київ поставили по бартеру партію позашляховиків ARO 24, Oltcit Club 11R та німецьких легковиків Wartburg 1300.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Першою масовою іномаркою в Києві ще 1989 року стала румунська Dacia 1310. На них їздили працівники столичного верстатозаводу, а автопарк Нивок, Виноградаря та Святошина з їхньою появою помітно відрізнявся від інших районів міста. Румунські автомобілі завод тоді отримав бартером і розпродав серед своїх працівників. Коштували вони тоді близько 7000 рублів, дешевше ніж деякі моделі ВАЗу.

Іномарки вже ставали не такою вже рідкістю і постійно прибували.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Honda Prelude

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Toyota Corolla

Починалася ера автоімпортерів та "перегонщиків". Але це, як кажуть, вже інша історія.

Автоісторії: Як змінювались номерні знаки на авто у Києві протягом 116 років

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів

У статті використано фото з архівів Л. Гоголєва та Павла Лозовенко

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі Автобізнес LIFE


Цікаве по темі...
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Які шедеври світового автопрому створив Марчелло Гандіні
• В Україні знайшли 50-річну "капсулу часу - мотоцикл Дніпро МТ9
• Київ знову було обстріляно ракетами. Зруйновано корпус художньої академії, де готували майбутніх автодизайнерів
• Київ знову був під ракетним обстрілом. Постраждало багато цивільних будинків та автомобілів
• В Україні визначили переможців акції "Автомобіль року 2024". Хто в яких номінаціях переміг
• Audi продовжує святкувати перемогу в Дакарі
• Компанія ZF створює нову культуру навчання та отримала нагороду
• Audi активно готується до старту участі у Формула-1
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• В Audi призначений новий керівник відділу дизайну
• Uber змусили виплатити $200 млн таксистам, які втратили роботу
• У Києві відкрився новий музей ретро техніки "Колеса історії". Якими були перші дні роботи музею
• російські окупанти нанесли ракетний удар по дамбі ДніпроГЕС у Запоріжжі. Під обстріл попав тролейбус
• IVECO eDaily отримав нагороду «Прорив року в електричних фургонах»
Головні новини
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні законопроєкт про вживаний авторинок
• Як визначити скручений пробіг авто і не дати себе ошукати: 10 дієвих порад експертів
• Спритні ділки навчилися обходити вимоги закону про локалізацію. Тільки за березень 26% угод було з фіктивними "виробниками"
• На українському ринку пропонується ще одна модель пікапу JAC T8
• Stellantis створив альянс з закупівельним союзом Nexus для просування власного бренду запчастин
• В Україну прибули 30 нових самоскидів DAEWOO NOVUS 6х4 за спеціальною ціною
• MG створила гіперкар з прискоренням 1,9 с до "сотні"
• Україна отримала партію бронетранспортерів M577 від Литви
• В Україні значно збільшується попит на перереєстрацію транспортних засобів
• Яким буде кросовер Opel Grandland нового покоління
• Британія передасть Україні 400 військових транспортних засобів
• Україна значно посилила позиції на електромобільному європейському авторинку
• Скільки зараз авто купують у кредит. Статистика за 1 квартал 2024 року
• МЕТРО закупило чергову партію рефрижераторів на базі IVECO Daily
• Європейський авторинок продемонстрував максимальне падіння за останні 16 місяців
• В Україні доступна партія JAC N56 з дубль кабіною
• Бориспільський автозавод продали за 108 млн грн
• В Україні відкрився перший сервісний центр МВС в укритті
• Київ отримав від Гамбурга ще 3 міських пасажирських автобуси Mercedes-Benz
• DAF провів зліт шанувальників ретро вантажівок
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
Акції у дилерів...
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.