За червень 2022 р. у Росії з конвеєрів зійшли 13,42 тис. легкових автомобілів, випливає зі звіту «Росстату». Це у 9,2 рази менше, ніж за той самий місяць 2021 року, коли в країні зібрали 123 тис. машин. Загалом за підсумками першого півріччя автовиробники змогли випустити 281 тис. легковиків. Падіння становило 61,8% в порівнянні з результатом січня-червня 2021 року - 736 тисяч автомобілів. |
Незважаючи на значне падіння за підсумками півріччя, червень автопром все ж таки завершив у плюсі щодо травня: виробництво зросло в 3,6 раза. За останній місяць весни в країні зібрали лише 3,72 тисяч легковиків.
Виробництво вантажівок просіло за перше півріччя на 17,7%, до 70,4 тисяч одиниць. У червні з російських конвеєрів зійшли 10,34 тисяч вантажних автомобілів - мінус 40% до червня 2021 р., але плюс 36,5% до травня-2022.
Щодо автомоторного виробництва, то його темпи скоротилися в червні на 56,4%, до 13,15 тисяч штук. Однак порівняно з травнем цього року випуск ДВЗ теж трохи виправився і зріс на 15,2%. За перше півріччя заводи виготовили 138 тисяч двигунів, що на 15,8% менше ніж за той же період 2021 року.
На 38,5% за січень-червень впали обсяги збирання автобусів максимальною масою не більше 5 т (5,3 тисяч штук). Автобуси масою понад 5 т було випущено у кількості 5,8 тисяч (мінус 5,3% порівняно з першим півріччям 2021 року).
У червні російський автопром почав поступово відходити від шоку весни з масовою зупинкою заводів та результатом західних партнерів. Влітку роботу відновив АВТОВАЗ, який поставив на конвеєр Lada Granta з урізаним обладнанням. Два тижні тому до неї приєдналася тридверна Lada Niva Legend в аналогічному антикризовому варіанті.
На допомогу галузі уряд направив 30 мільярдів рублів: вони мають підтримати вітчизняних виробників компонентів, необхідні заміщення імпортних деталей.
В росії закінчилися запаси нових іномарок
|