• У першій половині 2022 року лінійка електрокарів та гібридів склала 36% від продажів легкових автомобілів Renault у Європі.
• Електрокар Renault Megane E-Tech має неабиякий успіх серед клієнтів з показником у 20,000 замовлень з моменту випуску.
• У першій половині 2022 року маркетинговий мікс виріс на +13 пунктів (проти показників першої половини 2021 року) і тепер становить 53%.
• Продажі авто C-класу зросли на 12% (проти показників 1-ої половини 2021 року).
• У Європі Renault досягла показників, коли 1 з 3 продажів припадає на E-Tech, 1 з 2 продажів здійснюється через роздрібний канал, 1 з 3 продажів припадає на моделі сегменту C.
У відповідності до своїх амбіцій досягти найекологічнішого міксу на європейському ринку до 2025 року, при показниках у більш як 65% електрокарів і електрифікованих транспортних засобів у структурі продажів, компанія Renault досягла значного прогресу на ринку електромобілів. Лінійка E-Tech (електричні і гібридні силові агрегати) складає 36% продажів легкових атомобілів Renault у Європі у першій половині 2022 року, у порівнянні з 26% у першій половині 2021 року; це при тому, що середній ринковий показник досі менший за 30%.
Новий Megane E-Tech electric доповнює нашу лінійку електрокарів і демонструє потужний комерційний старт. Перший електричний Renault Megane E-Tech надійшов клієнтам у Франції у травні 2022 року. Комерційний запуск розпочався по всій Європі. Кількість замовлень сягнула 20,000 одиниць, при цьому більшість з них припадає на топові версії, що мають запас ходу у 450 км і мультимедійну систему Open RLink на базі Google®.
Технологія повного гібриду (HEV) переживає справжній бум у 59,000 одиниць, +87% на противагу першому кварталу 2021 року. Ця технологія успішно втілена на ключових моделях Renault, де мікс становить 22% для Clio, 25% для Captur, 59% продажів Arkana і також очікується для ключової версії нового Austral.
Світовий продаж сягнув 716,720 одиниць (-16.5% на противагу першій половині 2021 року) і ринковою часткою у 4.0% (-0.5pt на противагу першій половині 2021 року, TIV і продажі за винятком Китаю, Північної Америки і Росії). У Європі компанія Renault досягла ринкової частки у 6.4% (-0.6pt на противагу першій половині 2021 року), що становить 414,515 одиниць.
За межами Європи, компанія Renault відстоює свої позиції на ключових ринках. У першому півріччі 2022 року продажі за межами Європи становлять 42.2% (за винятком Росії).
У Туреччині, що стала нашим третім за величиною ринком, продажі зросли на +20% на противагу першого півріччя 2021 року, а ринкова частка зросла до +3.4pt за той же період з успіхом моделі Clio. Renault є лідируючим брендом на турецькому ринку легкових автомобілів.
Наше екологічна стратегія шириться світом: у Латинській Америці Renault успішно запустила передзамовлення на Kwid E-Tech. Постачання автівок розпочнеться на початку вересня.
|