ринок вантажівок | Опубліковано - 2025-10-14 19:58:21 (1474 разів прочитано)
У Києві сьогодні стартувала виставка Комунтех-2025, яка є головною подією ринку вантажних автомобілів в осінньому сезоні. І дійсно, на цій виставці сенсацій теж вистачало. То що ж цікавого можна було побачити на виставці.
Для тих, кому зручніше отримувати інформацію у відео-форматі - дивіться це відео.
А для наших постійних читачів пропонуємо наш репортаж-огляд з виставки.
По-перше, відзначимо, що у 2025 році виставка стала наймасштабнішою за всі роки війни. І зросла не тільки кількість учасників, а й якість українських забудов. Тому в цьому році ми вже бачимо проекти, вартість яких сягала декількох сотен тисяч евро. І ці рішення вже виробляються на українських підприємствах.
Так, саме з Комунтех-2025 група компаній «Автек» розпочала святкування 30-річчя діяльності. І цього року представила знову найцікавіше і найскладніше рішення – каналопромивну машину великої потужності, яка призначена для великих міст. Саме така машина попередить потопи під час великих злив, які ми спостерігали цього року.
Але найцікавіше, що виготовлено таку машину на українському підприємстві «Спецмаш» і встановлено на шасі Ford Trucks. Ще одне прогресивне рішення – це сучасний сміттєвоз із бічним завантаженням і об’ємом у 22 м3, який має коефіцієнт ущільнення – 8.
Як завжди, саме «Автек» починає пропонувати найцікавіші рішення у комунальному сегменті, які потім підхоплює ринок.
В «Автек» продемонстрували лінійку спецтехніки і на шасі ще одного бренду - Foton, який пропонує техніку в більш доступному сегменті. Наразі пропонується широкий модельний ряд забудов, на кшталт сміттєвозів, підйомників, машини ямкового ремонту тощо.
Ще один потужний гравець – група компаній «Будшляхмаш» (БШМ), яка цього року привезла на виставку одразу три повноприводних виконання: JAC N120, JAC N180, JAC N270 (6x6).
Незабаром в Україні з’явиться і виконання 8х4 JAC N410, яке завершить формування модельного ряду під різні завдання.
Відзначимо, що «Будшляхмаш» отримала статус офіційного партнера-забудовника Mercedes-Benz і пропонує різноманітні рішення на базі Mercedes-Benz Arocs. Самоскиди, сміттєвози і автокрани тепер компанія буде пропонувати не тільки на шасі JAC, але й на сучасному європейському шасі Mercedes-Benz.
І не поспішайте рахувати, що це буде найдорожче рішення. Зовсім ні, як запевнили AUTO-Consulting представники компанії, вдалося настільки оптимізувати вартість. Що пропозиція виходить на рівні IVECO чи Renault Trucks. І це вже почали відчувати на ринку.
Ще одна новина – це початок виготовлення власних паливозаправників.
Дійсно, конкуренція на українському ринку продовжує зростати і це спонукає появу найкращих рішень. На виставці завод спецтехніки «Техкомплект». На стенді присутні три автогідропідіймача, автопаливозаправник, бурильно-кранова машина, екскаватор-навантажувач, три крано-маніпуляторні установки з шарнірно-зчленованими стрілами.
В широкому діапазоні максимальних робочих висот в пропонованих автогідропідіймачах: італійські телекопічні моделі 18 м, 24 м і, справжня перлина цієї виставки, яку важко не помітити, - автовишка TK DAEW-AGP 56, що має південнокорейське походження, з робочою висотою телескопічної стріли до 55 м.
В 2025 році Техкомплект отримав почесний статус офіційного представника італійського кранобудівного заводу Fassi Gru S.p. A. в Україні. В нашій виставковій експозиції представлені крани-маніпулятори FASSI F50A.0.22, F95B.0.22 та F215A.0.23 з максимальною вантажопідйомністю 2220, 4310 та 9030 кг відповідно.
Радимо звернути увагу на бурильно-кранову машину HKTC HLC-8026A Hyundai Everdigm на базі вантажного шасі IVECO. Бурокран - це потужний інструмент для енергетиків, комунальників, агропромислового комплексу та інженерних військ. Наразі є декілька провідних забудовників в Україні, які пропонують подібну спецтехніку, але саме наш завод вперше в Україні в 2020 році виконав перші поставки бурокранів, які були встановлені не на тракторах, як було раніше, а на базі вантажних автомобілів.
Також на виставці запропоновано рішення автопідйомника на базі FORD Transit з екіпажною кабіною представлений найпопулярніший автогідропідіймач українських енергетиків - італійська телескопічна автовишка COMET 19 | 2 | 14 HQ з максимальною робочою висотою 18 м. До речі, така сама модель АГП, але на базі JAC, представлена на стенді нашого партнера - компанії "ТЕК-Транс" (Автомобільний Дім "Соллі-Плюс").
До речі, саме «Техкомплект» виготовив на шасі Daewoo Trucks найвищу автовишку виставки – 55м. Як раз такі знадобляться для ліквідації пошкоджень енергетичної інфраструктури.
До речі вантажівки Daewoo Trucks від «Авто-Регіон» вже не виглядали екзотикою, бо отримали поширення у багатьох громадах. Та й служба у Силах оборони таких машин теж сприяла довірі. Тому інтерес до спецтехніки на шасі DAEWOO TRUCKS був доволі високий.
«Авто-Регіон» запропонував готові рішення у вигляді вакуумної машини (Асенізатор) на шасі Daewoo Maximus. Тренд цієї виставки - самоскид з КМУ. В «Авто-Регіон» адаптували під такі потреби 10-тонне шасі Daewoo Dexen (Euro-6). І треба вже готуватися до зими, тому у співпраці з СБМ запропонували Самоскид МДКЗ Daewoo Novus 6x4. А для комунального сектору актуальним буде Бортова платформа Daewoo Maximus, чи Maximus з КМУ.
Також «Авто-Регіон» продовжує пропонувати на українському ринку автобуси від світового бренду TEMSA: Міжміський автобус Prestij SX та частково локалізований в Україні Шкільний автобус Ar-Temsa SB-29.
Кременчучький завод «Альфатекс» цього року зробив ставку на перевірені рішення і привіз на виставку бестселер сміттєвоз Dayun AT-4041 із заднім завантаженням, пилосос для догляду за дорогами, встановлений на шасі IVECO Eurocargo та оптимальний автопідйомник Klubb, який монтується безпосередньо на цільнометелевий фургон і має висоту підйому до 15 м. Таке рішення вже використовують енергетики, рекламними та комунальні служби.
І знову ж таки – тренд цієї виставки – самоскид з тристороннім розвантаженням і КМУ. В «Альфатекс» запропонували своє рішення на базі Dayun CGC1210 з 10-кубовим кузовом та КМУ HIAB.
Цікаво було побачити і спецтехніку «Кобальт», яку вже 21 рік виготовляють у Харкові. Причому, харків’яни мають вже і рішення 4х4, посилені рами, адаптовані під умови експлуатації мости.
Тут слід зазначити, що лише Кобальт запропонував рішення мулососу 7,8 м3 на повноприводному шасі 4x4 і кліренсом 240 мм. Такий вакуумний автомобіль має повну масу 17 т і вантажопідйомність 10 т.
Ще один цікавий автомобіль – це автопідйомник АРК-32, який також може бути виконаний на шасі 4х4 або 4х2. Причому, на підприємстві Кобальт освоїли і виготовлення 6-секційних автопідйомників на 32 м.
Маючи зручне шасі 4х4 у Харкові виготовили і авто лабораторію Кобальт серії КДМ-8 з КМУ – доволі зручне рішення .
Слід зазначити, що на виставці Комунтех відбулася і прем’єра нової моделі електробуса Ostcar 8, який планують збирати у Києві. Це доволі зручний електробус на 65 пасажирів, який має запас ходу 280 км і підійде для роботи на маршрутах, як у великих містах, так і у невеличких містах. Головне, що компанія Ostcar запропонувала ціну у $180 000 на цю машину, яка згодом за рахунок локалізації ще може бути зменшена.
Є у Ostcar і ще одне рішення – 10 метровий електробус для більш напружених маршрутів. Цей електробус навіть пройшов випробування у Києві і доволі непогано себе зарекомендував.
До речі, компанія Ostcar – зовсім не новачок у авто бізнесі і мала виробничі площі у Херсоні і збиралася навіть виготовляти пасажирський автомобіль до кризи 2008 року. Тоді завадив обвал продажів на ринку. Зараз в компанії мають впевненість в успіху, бо Україна так чи інакше прийде до використання електробусів.
Ось такими були головні новинки виставки Комунтех-2025. Більше про це дивіться у цьому відео.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.