Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні: Авто новини від AUTO-Consulting - Toyota

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Toyota
• Toyota представила нове покоління 4Runner
• Toyota представить нове покоління 4Runner, який збереже свою головну особливість
• Toyota не відмовиться від дизельних двигунів у найближчі роки
• Концепт-кар на дорозі. Новий Toyota C-HR вже доступний в мережі автосалонів GM GROUP
• Українським прокурорам і поліцейським передали 50 нових Toyota Land Cruiser Prado
• На бувшому заводі Toyota будуть збирати китайські Hongqi з емблемою Aurus
• Українським саперам передали 14 нових пікапів Toyota Hilux
• В Україні стартують продажі нового Toyota C-HR
• Toyota вже 4-й рік поспіль залишається лідером продажів авто у світі
• Toyota продаватимиме вживані сертифіковані автомобілі з пробігом
Ще по Toyota...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-05-18 17:55:40 (1891 разів прочитано)
Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні - Toyota
Кодзі Сато був топ-менеджером Toyota Motor Corporation, відомим інженером, керівником гоночного підрозділу Gazoo Racing та підрозділу розкішних автомобілів Lexus, а також володарем численних титулів вищого керівництва. AUTO-Consulting ознайомився з бесідою легендарного інженера та менеджера Кодзі Сато з колегами з британського видання Autocar.
Кодзі Сато мав зоряну кар’єру в компанії але коли він стояв на гоночній трасі в Таїланді, розмовляв і тестував автомобілі з чинним президентом та генеральним директором Акіо Тойода, навіть він не очікував пропозиції очолити найбільшого автовиробника в світі.

За останніми підрахунками, Toyota налічує 372 817 співробітників, продала 10,5 мільйонів автомобілів (що робить її найбільшим у світі автовиробником за обсягом продажів третій рік поспіль) і має річний чистий прибуток понад 20 мільярдів доларів.

Але, перефразовуючи Тойоду, вона також мала безліч проблем, які йому складно вирішити лише тому, що він був занадто старий. Всі ці проблеми зумовлені необхідністю перетворитися з автовиробника на компанію мобільності в епоху викликів, пов'язаних з нульовими викидами, зміною програмних і технічних очікувань, автономізацією тощо.

Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні - Toyota

Кодзі Сато був добре підготовлений але у свої 53 роки проти 66 років Акіо Тойоди, він досі не соромиться зізнатися, що відчував тиск, принаймні на початку.

"Я відчував величезну відповідальність, – каже він. "Я хвилювався, чи зможу повторити успіх самотужки. Але саме Акіо сказав мені, щоб я не відчував себе так, а підійшов до цього як капітан команди. Це змінило мій погляд; з того моменту я відчув, що це можливо. Я можу бути босом, але ми можемо підтримувати один одного для досягнення наших цілей. Навколо мене команда, і я повинен дати їй можливість досягти успіху, а не робити все сам".

Тойода змінюється, саме Сато прискорює ці зміни: епоха командування зверху і спускання наказів вниз по ієрархії в компанії закінчилася.

За кілька хвилин розмови стає зрозуміло, що Сато – саме той керівник автомобільної компанії, якого легко полюбити. Широка посмішка, тепле рукостискання, радість відповісти на будь-яке питання без попередньої перевірки. В якийсь момент виникає питання, чи займається він автомобілями. Поки перекладачка робить свою частину роботи, він просто дивиться на мене з блиском в очах і посміхається, піднявши обидва великі пальці догори. Ніяких слів не потрібно. Так, батько Lexus LC – цього брутального, красивого, блискучого спортивного автомобіля з V8 – дуже любить автомобілі.

Ми розмовляємо в холодних боксах паддоку Спа-Франкоршам, всього через пару годин після того, як команда Toyota посіла перше місце в шестигодинній гонці Чемпіонату світу з перегонів на витривалість.

Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні - Toyota

Сато мав бути в паддоку протягом усього заїзду, але йому завадила необхідність вирішити деякі "проблеми" вдома, які, як пізніше з'ясувалося, були пов'язані з досить серйозною справою про те, як інженери Daihatsu шахраювали під час краш-тестів.

Він прибуває за кілька хвилин до завершення складної гонки, яка завершилася найкращим з можливих результатом. "Судячи з того, що я бачив, це було легко, правда?" – жартує він, звертаючись до команди в будинку на колесах після гонки, і його зовнішня невимушеність і пристойна англійська мова виходять на перший план. Інсайдери підтверджують, що, як і Тойода до нього, він кмітливий і доброзичливий, зі сталевою твердою, але справедливою жилкою. Близькі до нього люди кажуть, що він першокласний лідер.

Сато, все ще одягнений у свій обов'язковий для піт-лейну комбінезон, потягує (ненадовго, до того, як його замінять на Coke Zero) святкове пиво Jupiler (5,2%), сяє так добре, як тільки може сяяти, зважаючи на ейфорію навколо нього. "Ваш новий член команди виграв усі перегони, в яких брав участь", – жартує він, звертаючись до натовпу.

Святкування в розпалі, час вийти і поспілкуватися. Поки вечірка триває, ми в Autocar беремо у Сато перше інтерв'ю в Європі з моменту його призначення на керівну посаду – і навіть ця привітна посмішка не може приховати виклики, які чекають на нього попереду. Наприклад, як боротися з електрифікацією (Toyota продала 26 000 електромобілів минулого року, проти 1,2 мільйони у Tesla), зберігаючи при цьому технологічно нейтральний підхід до скорочення викидів CO2 (включно з воднем і не тільки)?

Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні - Toyota

Така позиція стала можливою завдяки гібридному лідерству Toyota, але вона настільки суперечить загальній орієнтації галузі на електромобілі, що ризикує безповоротно заплямувати бренд статусом відсталого. Крім того, на особистому рівні, існує ще й невелика проблема наступника Тойоди, персонажа, який виводив компанію з того, що, за його власними словами, було "кризою за кризою", від звинувачень у ненавмисному прискоренні до землетрусів і фінансових втрат, а також глобальної пандемії.

"Як ви знаєте, я інженер, – каже Кодзі Сато. Роками я зосереджувався на створенні автомобілів, і я продовжуватиму зосереджуватися на цьому як президент". Акіо розважається тим, що керує автомобілями, а я – тим, що їх конструюю. З цього має вийти гарне партнерство. Я як шеф-кухар, який готує страву, а Акіо – відвідувач, який любить її їсти".

Мета компанії, за його словами, полягає в тому, щоб скоротити викиди CO2 будь-якими можливими способами – гібриди та гібриди з можливістю підзарядки сьогодні і, звичайно, електромобілі (мета – мати 10 моделей в лінійці до 2026 року і продавати 3,5 мільйона електромобілів на рік до 2030 року), але також і водень, як у паливних елементах так і в якості палива для ДВЗ.

Чи вважає він, що країни, які швидше переходять на електромобілі – Норвегія та Нідерланди, можливо, Великобританія та Німеччина – досі погано обслуговувалися Toyota та Lexus. "Це може бути правдою", – визнає він. Якщо взяти до уваги його повагу до свого попередника і лояльність компанії, а також той факт, що між 2000 і 2019 роками Toyota скоротила викиди CO2 на 30% завдяки розробці гібридних рішень, то його відповідь, ймовірно, є таким же мовчазним визнанням, як і будь-яка інша помилка з його боку.

Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні - Toyota

"Можливо, це правда, що наш асортимент не такий широкий, як у деяких інших компаній, і я розумію, чому це може викликати певну критику, – каже Сато. "Але якщо критика є, я хочу підкреслити, що ми не будемо випускати будь-який електромобіль. Toyota повинна створювати автомобілі з доданою вартістю. Йдеться не лише про цифри – скільки моделей ми маємо на ринку – а про те, наскільки вони хороші для клієнтів і навколишнього середовища".

Очевидна позиція Toyota щодо максимально ефективного використання обмежених ресурсів Землі задля максимального скорочення викидів у короткостроковій перспективі полягає у гібридизації якомога більшої кількості автомобілів, щоб батареї використовувалися на повну потужність щоразу, – залишиться незмінною.

Toyota вважає, що водень має майбутнє, хоча здається, що наратив зміщується від використання його у паливних елементах до спалювання, принаймні в автомобілях.

"Водень є в Європі та Китаї, – каже Сато. "Я вважаю, що важливо знайти спосіб його ефективного використання, не в останню чергу для підвищення енергетичної безпеки. Як Toyota, ми хотіли б зробити акцент і на цьому напрямку розвитку". Акіо демонструє водневий ралійний автомобіль Toyota GR Yaris, на якому він брав участь у минулорічному ралі Іпр. Коли керівник компанії активно демонструє майбутні технологічні розробки і показує, як вони вже активно тестуються в екстремальних умовах перегонів задля вирішення технічних проблем – це надихає.

Інші нові технології Сато коментує по різному. Твердотільні батареї аналізуються обережно, незважаючи на передбачуване лідерство Toyota в їх розробці: "Довговічність все ще залишається величезним викликом. Але якщо ми пройдемо цей етап, енергоефективність буде дійсно фантастичною. Ми над цим працюємо, але нам все ще потрібен час".

Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні - Toyota

Так само і з синтетичним паливом для автомобілів з ДВЗ: "Енергія, необхідна для їх створення, показує, що наразі вони недостатньо ефективні. Нам потрібен подальший технологічний розвиток".

Очі Сато загоряються, коли розмова заходить до теми мікромобільності. "Щоб мобільність залишалася в центрі суспільства, я думаю, нам потрібно пропонувати більш різноманітні рішення", – каже він, імовірно, маючи на увазі інновації в сфері електросамокатів та безпілотників, багато з яких, ймовірно, ще навіть не були задуманими.

"Ми не повинні зосереджуватися лише на одній формі мобільності – автомобілі, а радше на тому, що потрібно суспільству і яку роль відіграє мобільність у суспільстві. Це одна з причин, чому ми створили Woven City (проект міста майбутнього на базі старого заводу компанії використовують як дослідницький проект нових технологій в Японії), адже є багато форм і видів мобільності".

Можливо, це безглузде запитання, але британський кореспондент запитує чи не найважливіше питання: чи не боїться він невдачі? Він робить паузу для належного обмірковування, а потім відповідає: "Невдачі трапляються тоді, коли ви кидаєте виклик проблемам сьогодення. Не повинно бути нічого ганебного в порушенні кордонів, навіть якщо це закінчується невдачею".

Новий генеральний директор Toyota розповів про найважливішу роботу в автомобілебудуванні - Toyota

"Як інженер, ти завжди намагаєшся вирішити проблеми, досягти того, що наразі неможливо. Вирішувати проблеми цікаво, а невдачі – це частина подорожі. Невдача виключає неправильний варіант, тому вона сама по собі є відповіддю. Світ змінюється щодня, і найважливіше те, що ми продовжуємо адаптуватися до змін, кидаючи собі виклик", з посмішкою завершує бесіду Кодзі Сато.

Найпопулярніші моделі по брендам за всі часи

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Стала відома ціна першого електромобіля Xiaomi
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• «Агенція оборонних закупівель» підписала меморандум з корейським виробником пікапів
• В Україні стартують продажі доступного електрокара
• Який пікап будуть обирати для ЗСУ?
• На новий електричний Renault 5 E-Tech вже утворилась черга з 50 тис. покупців
• Який зараз рівень дефіциту кадрів на автомобільному ринку. Які спеціальності найзатребуваніші
• В Україні стартували продажі та набирає популярності кросовер JAC JS6
• OPEL Astra визнано «Легковим автомобілем року в Україні 2024»
• Новий PEUGEOT Е-3008 отримав нагороду за видатний дизайн Red Dot Award 2024
• Новий Jeep Avenger вже скоро буде доступний в Україні. Оголошено версії та комплектації
• Новий Jeep Avenger e-Hybrid вже доступний для тестів у Європі та незабаром з`явиться в Україні
Головні новини
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
• PEUGEOT, CITROEN та OPEL в 2024 році повністю оновлять комерційну лінійку автомобілів в Україні
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• В Україні виготовили партію бортових автомобілів АТВ-13/1 на шасі PEUGEOT Boxer
• Stellantis змінитить назву нового кросоверу Alfa Romeo під тиском італійського уряду
• В Україні збільшилась кількість виданих посвідчень водія. З якого віку можна отримати права
• Honda анонсувала нову лінійку електромобілів
• Відвантажена чергова партія пікапів JAC T6
• Понад 2 роки Stellantis Україна безкоштовно ремонтує автомобілі – 13 тис. заявок на суму близько 100 млн.
• Tesla звільнить 10% своїх співробітників через падіння продажів
• Стали відомі учасники та новинки автовиставки ComAutoTrans 14-16 травня 2024 року
• В Італії спалахнув політичний скандал через нову модель Alfa Romeo
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.