Основою ременя безпеки ZF з підігрівом є спеціальна стрічка з вбудованими нагрівальними нитками, які мінімально збільшують товщину стрічки. Це спрощує інтеграцію для виробників транспортних засобів і забезпечує пасажирам такий же комфорт, як і звичайні ремені безпеки. Ремінь з підігрівом призначений для забезпечення рівномірного відчуття тепла біля тіла пасажирів.
Завдяки цій інтегрованій функції новий ремінь безпеки ZF з підігрівом може забезпечити відчуття тепла одразу після того, як водій починає керувати автомобілем, як правило, від 36 до 40 градусів за Цельсієм. У поєднанні з підігрівом сидінь ремінь безпеки з підігрівом може швидко забезпечити комфорт для пасажирів. В електромобілях система клімат-контролю живиться від батареї, оскільки в них немає придатного для використання тепла, як у двигуні внутрішнього згоряння. Зменшення кількості струму батареї, який використовується для обігріву салону автомобіля, може збільшити запас ходу до 15 відсотків за допомогою контактних обігрівачів і зменшити використання звичайних систем клімат-контролю.
Для цієї інновації компанія ZF використала спеціальний метод обробки текстилю. Нагрівальні нитки вплетені в структуру ременя безпеки. Контактні елементи для електричних контурів нагріву розташовані таким чином, що вони не заважають роботі або втягуванню ременя. Оскільки всі інші характеристики ременя безпеки залишаються незмінними, немає потреби в жодних процедурах узгодження додаткових вимог виробників OEM. Ремінь безпеки з підігрівом ні в чому не поступається своїм звичайним аналогам щодо захисту пасажирів.
Компанія ZF випустила понад 50 мільйонів автомобільних камер
|