Сімейство рамних позашляховиків Dongfeng, створених за ліцензією AM General і технічно близьких до Hummer H1, надійшло у вільний продаж 2,5 місяці тому. Однак санітарний автомобіль китайці показали із затримкою, адже доробок багато.
За кабіною встановлюється житловий модуль довжиною 3150, шириною 2300 і висотою 1750 мм. Конструкція проста: композитні панелі зібрані навколо алюмінієвого каркасу. Для лікарів є два крісла з ременями безпеки, для хворих місце для пари нош. Обладнання залежить від замовника, але місця для медичного приладдя достатньо.
Під капотом всюдихода ліцензійний турбодизель Cummins об'ємом 4,0 л потужністю 194 к.с. і крутним моментом 600 Нм. Агрегат поєднується з 5-ступінчастою "механікою" або 6-діапазонним автоматом, є повний привід і двоступінчаста "роздатка". Пари паливних баків дозволяє позашляховику долати до 900 кілометрів без дозаправки.
Санітарна версія для роботи у важкодоступних умовах стала найдорожчою в лінійці, проте в автопарках китайських спецслужб, напевно, збереглися лабораторії на шасі Dongfeng Mengshi Retrograde 500 з значно більшою ринковою вартістю. Втім, у відкритому продажу такі всюдиходи точно не з'являться.
Черга за новим Hummer розтягнулася на 17 років
|