Тепер ручки задніх дверей розташовані в кутах віконних рамок, а капот став довшим, як лінія даху. У п'ятому поколінні автомобіль трохи довший, ширший і нижчий за попередника, передній звис більший, а задній, навпаки, коротший. Центр важкості зміщений нижче.
У салоні - цифрова панель приладів і екран мультимедійної системи, що «парить», додатковий екран кліматичної установки, а також селектор трансмісії, який тепер розташований на центральному тунелі.
Гібрид, він же HEV, запропонують із установками на базі бензинових двигунів об'ємом 1,8 або 2,0 літра. У першому випадку ДВЗ та електромотор сумарно розвивають 140 кінських сил, а у другому – 193 сили. Доступний і повнопривідний варіант E-Four з додатковим електромотором на задній осі, який підключається до роботи за недостатнього зчеплення з дорогою. Розгін від 0 до «сотні» займає 9,3 та 7,5 секунд відповідно.
Плагін-гібрид Prius PHEV з функцією підзарядки – найпотужніший у гамі, віддача установки складає 223 кінські сили замість колишніх 122 сил. Він же й найшвидший – з місця до 100 кілометрів на годину такий Пріус розганяється за 6,7 секунди. На одному заряді батареї ємністю 16,3 кіловат-години гібрид проїжджає до 60 кілометрів, тобто на 50 відсотків більше, ніж попередник.
Новий Prius поступить у продаж навесні 2023 року, а згодом буде представлений на ринку США, та Європи.
|