Як за допомогою причепної техніки WESOB перемагати конкурентів у витратах на перевезення
ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-10-21 17:55:19 (7291 разів прочитано)
Які загальні асоціації та думки з´являються при слові причіп? По-перше, для багатьох – це загальнооб´єдниюче поняття до всіх видів безмоторних транспортних засобів, що причепляються або тягнуться автомобілем. Так само, як наприклад з поняттям - ксерокс. Хоча причіпи є дуже різні. По-друге, є стереотип, що напівпричіп є більш ефективний за причіп, і завжди треба обирати його. У компанії WESOB є стратегія, як можна змінити це сприйняття. Причіп може бути не тільки багатофункціональним, але ще й більш ефективним (+30 м. куб., +5 европалет), що дасть змогу знизити собівартість перевезень. І відповідні рішення вже пропонуються на українському ринку.
Для початку, треба чітко визначити різницю в поняттях - напівпричіп і причіп. Напівпричіп працює в парі з сідельним тягачем, а причіп з вантажівкою яка само по собі є самостійним транспотним засобом зі своїм існуючим кузовом.
Саме про відмінності та переваги використання причепа піде подальша мова.
Сучасний причеп – це багатоцільовий, незамінний інструмент в руках перевізника. а завдання – оптимізація витрат перевізника завдяки виконанню максимальної транспортної роботи з наіменьшими витратами.
Два головних фактора завдяки яким збільшилась популярність використання причепів на європейському ринку:
1. Введення нормативів по максимальній габаритній довжині транспортних засобів.
12 м. – для шасі автомобіля
16,5 м. – для тягача з напівпричепом (довжина самого напівпричепа = 13,6 м.)
18,75 м. – для тягача-шасі з причепом (довжина кузовів шасі та причепа = 15,6 м.)
Введення нормативів по довжині дало легальну можливість перевезення більшої кількості вантажу. На практиці маємо суттєву перевагу варіанта «тягач-шасі плюс причіп», а саме : +30 м. куб. В корисному об´ємі кузова (це = 1/3 V напівпричепу); +5 шт. європалето-місць (це = 20% палетомісць напівпричепа).
За 6 рейсів варіант автопоїзду «тягач-шасі плюс причіп» перевезе стільки ж вантажу в европалетах, скільки автопоїзду з напівпричепом знадобиться виконати 7 рейсів, а при використанні об´єму кузова варіант «тягач-шасі плюс причіп» має ще більшу перевагу. А на сьогоднішний день вартість рейсу за кордон становить кілька тисяч евро.
Нажаль автопоїзд з причепом не завжди може повністю замінити напіпричіп, але на простих та зрозумілих прикладах показує, що при виваженому підході виробник продукції, перевізник і т.д. , який зацікавлений в оптимізації логістичного процесу та своїх витрат, зобов´язанний взяти під увагу різні транспортні можливості. Як це виглядає на практиці? Для деяких категорій вантажу логістика вимагає від перевізника наявність рухомого складу тільки з максимально можливим об´ємом вантажного простору.
2. Впровадження оплати за проїзд вантажівки в залежності від кількості осей. Чим їх меньше, тим нижча ставка оплати за проїзд.
Стандартний автопоїзд з напівпричепом має 5 осей, а автопоїзд з причепом від 3 до 5 осей, завдяки чому досягається щоденна економія за проїзд платними дорогами.
Не варто забувати про вибір і вартість силової установки для автомобіля-тягача. Зазвичай для тягача з напівпричепом це двигуни потужністю 400-500 к.с. Коли для тягача з причепом варіанти вибору потужності двигуна набагато різноманітніши від 220 до 500 к.с.
Менш потужний двигун це – нижча вартість автомобиля і нижче споживання пального при щоденній експлуатації.
В умовах обмеженої кількості доступних нових шасі, залишається недооціненим можливість використання саме причепної техніки (не плутати з напівпричепом) для підвищення ефективності використання наявного рухомого складу. Адже причіп може виконати подібний обсяг транспортної роботи що й шасі вантажного авто.
До переваг причепа також відносяться набагато меньші фінансові витрати, як на етапі придбання, так і поточної експлуатації:
- придбання (вартість причепа в кілька разів меньша вартості шасі)
- технічне обслуговування (не треба міняти масло чи фильтра)
- щорічне страхування
Компанія Wesob може запропонувати клієнтам наступне:
Шасі причепа під забудову українським забудовникам шасі та виробникам кузовів (1-2-3 вісний центральноосьовий або на оборотному візку)
Виробити готовий причіп під ключ згідно з побажаннями клиєнта до наявного вже шасі вантажного автомобіля (платформа, борт, фургон, тент-штора).
Wesob пропонує замовнику гнучкий підхід щодо вибору конфігурації, розмірів, параметрів та кольорової гами. Кожна виготовлена нами одиниця причепа – це завжди продукт «зшитий на індивідуальне замовлення».
Про компанію WESOB
Більше 25 років достіду виробництва прицепів та кузовів. Компанія займає лідируючі ринкові позиції в сегменті важких автопоїздів повною масою 40т, причепів повною масою 11-18т та систем BDF.
Більш детальну інформацію про пропозицію WESOB та контакти менеджерів можна знайти на сайті https://wesob.com.ua
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.