Ера автономних автомобілей відсувається. В чому причина?: Авто новини від AUTO-Consulting - беспилот

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: беспилот
• Scania инвестирует 1 млрд крон в испытательный полигон беспилотных грузовиков
• Volkswagen хочет купить подразделение беспилотников Huawei
• Cadillac показал, какими он видит беспилотные авто в будущем
• Geely разработает беспилотник для «дочки» Google
• Volkswagen приоткрыл завесу над разработками беспилотных авто
• Американская сеть супермаркетов начала тестировать беспилотные грузовики для доставки продуктов
• МАЗ готовит беспилотный автобус
• В Германии на маршруты вышли беспилотные электробусы
• Беспилотный грузовик совершил первый коммерческий рейс в США и оказался намного эффективнее
• В Украине начали эксплуатацию беспилотных самосвалов
Ще по беспилот...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Ера автономних автомобілей відсувається. В чому причина?

Авто-електроніка | Опубліковано - 2022-10-14 08:01:04 (13208 разів прочитано)
Ера автономних автомобілей відсувається. В чому причина? - беспилот
На жаль, сьогодні слово “безпілотник” сприймається в Україні, як дрон-розвідник або камікадзе. Тема автономних безпілотних автомобілів під час війни природньо відійшла на другий план. На думку аналітиків Bloomberg, це сталося не лише у нас. AUTO-Consulting зʼясувув усі подробиці.


На розробку та виведення на дороги автономних безпілотних автомобілів у всьому світі витрачаються сотні мільярдів доларів. Над вирішенням цього питання весь світовий автопром та IT-компанії працюють вже не один рік. Усі хочуть підготуватися до можливої перспективи відмови частини населення від придбання власної автівки. Проте, незважаючи на колективні зусилля, автомобільні безпілотники не просунулись далі тестувань на дорогах загального використання.



Протягом більш ніж десятиліття яскраві демонстрації від, наприклад, таких компаній, як Google, GM, Ford, Tesla та Zoox, обіцяли автомобілі, здатні самостійно їздити хаотичними міськими ландшафтами, на шосе та в екстремальних погодних умовах без будь-якої участі чи контролю людини. Компанії припустили, що вони на порозі ліквідації смертності на дорогах, дорожнього руху в години пік і браку паркувальних місць. А також - що вони зроблять переворот у світовій автомобільній промисловості, та відкриють новий ринок у 2 трильйони доларів.



Але ж чи часто ви зустрічали справжнє робо-таксі на дорозі? Через шість років після того, як компанії почали пропонувати поїздки на тому, що вони називають автономними автомобілями, і майже через 20 років після перших демонстрацій безпілотного керування, таких транспортних засобів на дорогах сьогодні надзвичайно мало. І вони, як правило, обмежені кількома місцями де їх тестують. Річ у тім, що ці безпілотники все ще не можуть впоратися з погодними умовами, складнішими за мінливу хмарність. А також - продовжують боротися з дорожними конструкціями, тваринами, конусами, охоронцями переходів, нерегульованими перехрестями і лівими поворотами.



Коли відбуваються, якісь програмні збої, а від цього ніхто не застрахований, виконувати дивні маневри починають одразу кілька безпілотників. Цю картину спостерігали мешканці тих районів США, де проходять тестування. У даному випадку мова йде про тестові авто Google, Waymo. Але подібні випадки трапляються і в інших розробників автономних авто.

Раніше в цьому році компанія Cruise LLC , мажоритарною часткою якої володіє General Motors Co., відкликала всі свої безпілотні транспортні засоби після того, як один автомобіль не зміг повернути ліворуч. Це призвело до аварії в Сан-Франциско, в якій постраждали двоє людей. Про такі випадки - і трагічні, і смішні у Youtube є тисячі роликів.



«Це шахрайство», — каже Джордж Хоц, чия компанія Comma.ai Inc. створює систему допомоги водієві, подібну до автопілота Tesla Inc. «Ці компанії розтратили десятки мільярдів доларів». У 2018 році аналітики оцінювали ринкову вартість Waymo LLC , яка тоді була дочірньою компанією Alphabet Inc., у 175 мільярдів доларів. Останній раунд фінансування оцінив компанію лише в 30 мільярдів доларів, приблизно стільки ж, скільки Cruise. Aurora Innovation Inc., стартап, співзасновником якого є Кріс Урмсон, колишній керівник Google з автономних транспортних засобів, втратив з минулого року понад 85% своєї вартості і тепер коштує менше 3 мільярдів доларів. Останніми роками багато хто з найперспективніших проектів галузі спіткала така ж доля. Зокрема Drive.ai, Voyage, Zoox і підрозділ Uber, що займається безпілотним керуванням. «У довгостроковій перспективі я думаю, що ми матимемо автономні транспортні засоби, які ми з вами зможемо придбати, — каже Майк Ремсі, аналітик дослідницької компанії Gartner Inc. — Але вже тоді, коли ми постаріємо».



Наше безпілотне майбутнє починає виглядати настільки віддаленим, що навіть деякі з його найпалкіших віруючих стали відступниками, пише аналітик Bloomberg. Головним серед них є Ентоні Левандовскі, інженер, який створив свій перший безпілотний автомобіль ще у 2004 році. А потім протягом більше десяти років був найбільшою зіркою в галузі. Зараз він керує стартапом, який розробляє автономні вантажівки для промислових об’єктів. «Вам буде важко знайти іншу галузь, яка б інвестувала стільки доларів у науково-дослідні розробки, але дала так мало результатів», — каже Левандовскі. «Забудьте про прибутки — який сукупний дохід усіх компаній роботаксі, робовантажівок чи будь-чого? Це мільйон доларів? Може бути. Я думаю, що це більше схоже на нуль».



Одна з улюблених сентенцій автономної промисловості полягає в тому, що люди — жахливі водії. Це може здатися інтуїтивно зрозумілим кожному, хто їде додому у години пік. Але, насправді, - це не так. Виконайте будь-яке складне завдання з водіння за допомогою найкращого робота, і вам пощастить, якщо робот протримається кілька секунд, перш ніж зіпсується.



Насправді, люди - дуже хороші водії. Згідно з даними Національного управління безпеки дорожнього руху в США, у ДТП гине одна людина на кожні приблизно 100 мільйонів миль. До того ж смертельні випадки здебільшого спричинені необачною поведінкою — перевищенням швидкості, п’яними, текстовими повідомленнями, які пишуть та читають водії та людьми, які заснули за кермом. У той же час, водії шкільних автобусів потрапляють в одну смертельну аварію приблизно кожні 500 мільйонів миль. Автономні автомобілі потрапляють в аварії частіше, ніж ті, якими керує людина. Waymo, лідер ринку, заявив минулого року, що проїхав понад 20 мільйонів миль приблизно за десять років. Це означає, що ці безпілотники мають проїхати у 25 разів більше, перш ніж іх можна буде порівнювати із водіями автобусів.



У Bloomberg наводять простий приклад. Водії, які їдуть вулицею міста з кількома голубами біля середини, знають, (а) що голуби відлетять, коли наближається автомобіль, і (б) що водії позаду них також знають, що голуби розлетяться. Водії знають, навіть не замислюючись про це, щоб натиснути на гальма. Це було б небезпечно.



З іншого боку, те, що «бачить» у голубах найрозумніший самокерований автомобіль, є перешкодою. Він не знає, звідки виникла перешкода або куди вона може зникнуи. Він знає, лише те, що автомобіль повинен безпечно уникати перешкод. Тому робомобіль може зреагувати на голубів натисканням гальм. Найкращим розвитком такого сценарію є невеликий затор. Але раптове гальмування може призвести також до того, що наступний автомобіль, що їде по дорозі, вдарить безпілотник І подібних ситуацій на дорозі - безліч.

«Люди грали за приз у трильйони доларів — автоматизацію всього транспорту», — каже Левандовскі. Саме тому їм було потрібно якомога більше розповідати про перемоги у галузі безпілотників. Щоб у інвесторів склалося враження, що автономізація транспорту відбудеться вже завтра. До речі: через шість років після того, як Tesla почала продавати можливості «повного автономного водіння», компанія так і не випустила безпілотний автомобіль.



Не виключено, що у найближчому майбутньому сфера використання автономних авто обмежиться великими складами, базами, карʼєрами та іншими закритими майданчиками. А також - дальнобійними перевезеннями. І тут, навіть у прибічників науково-технічного прогресу виникає закономірне питання: чи вартував такий результат тих сотень мільярдів доларів, які були витрачені на розробки та тести безпілотних автівок?

У Bloomberg припускають, що на світ, де дорогами пересуваються роботаксі, нам доведеться чекати ще десятиліття. І це - оптимістичний прогноз.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі Авто-електроніка


Цікаве по темі...
• BMW та Mini запустили в Україні фірмовий застосунок для смартфону, який значно розширив функціонал автомобілів
• Benish GPS представив «Розумний автомобіль» в OAЕ
Головні новини
• Історія Renault Trucks на теренах України. 130 років успіху
• В Україні вже видали понад 106 тис. «зелених» номерних знаків для автомобілів
• Scania проведе тест-драйв нового покоління вантажівок Super у Черкасах
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• Mazda представила у Європі новий кросовер CX-80
• Для власників автомобілів DS Automobiles стала доступна нова функція комфортного водіння GEOFENCING
• В Україні вперше виготовлено 29-метровий автогідропідіймач DASAN на базі MAN
• Scania перемогла у змаганнях з паливної економічності Green Truck 2024
• З 22 квітня паркування в Києві знову стане платним
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.