Якщо виходити з максимального річного пробігу таксі, що дорівнює приблизно 200 тисяч км, то акумулятор пропрацює приблизно 50 років. Середньорічний пробіг звичайного автомобіля становить близько 20 тисяч км. За такої умови ресурсу батареї вистачить більш ніж на 500 років їзди - тобто, "вічна" батарея зможе пережити не один електрокар та кілька поколінь власників.
Однак наскільки реальні обіцянки китайських розробників поки що не зрозуміло. Якою буде максимальна ємність інноваційної батареї теж невідомо, як і те, як залежить кількість можливих циклів зарядки від її ємності.
Все більше автовиробників запускають у розробку твердотільні акумулятори, які мають більшу ємність, ніж літій-іонні, і швидше заряджаються. У 2019 році електрокар з такою батареєю побудувала Toyota, цього року виробництво таких осередків запустив Nissan. Також впровадження батарей із твердим електролітом запланував Mercedes-Benz.
Україна перейшла переломний момент масового поширення електрокарів. Що це означає
|