Зокрема, станом на 24 лютого дизпаливо імпортувало 67 компаній, а вже у липні їх кількість зросла до 261. При цьому значний приріст був зафіксований у червні-липні - плюс 102 юрособи.
Як повідомили в «А-95», значна частина нових імпортерів везе пальне для потреб. Серед них - агросектор, транспортні компанії, невеликі мережі АЗС, які раніше купували пальне на внутрішньому ринку, та інші.
В Україні може з'виться новий найбільший гравець на паливному ринку
Стало відомо, скільки палива імпортувала Україна за червень
Кількість імпортерів бензинів у період з 24 лютого по 10 липня зросла майже вдвічі - з 40 до 75. У «А-95» зазначили, що їхній приріст припав на весну-першу половину червня, тоді як у липні нових постачальників бензинів не фіксувалося.
Щодо автогазу на кінець лютого було в середньому 78 імпортерів, зараз майже 100 (+25%).
На думку директора «А-95» Сергія Куюна, така активізація імпортерів призвела до профіциту автогазу на ринку та зльоту імпорту дизпалива, внаслідок чого вже почали знижуватись ціни.
Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні
«Щодо бензинів також є зростання, і через брак обсягів у Європі та проблеми з логістикою вийти на необхідні обсяги поки не вдається», - зазначив він.
Раніше експерт також заявляв, що збільшенню кількості імпортерів сприяло скасування урядом державного регулювання цін.
«Держрегулювання було однією з причин недостатніх поставок, тому що багато компаній, це такі середні та маленькі мережі заправних станцій, не могли постачати паливо самостійно, оскільки закупівельна вартість була вищою за ту, яку розраховував Кабмін», - говорив він.
Оператори нафторинку відшукали ще резерв бензовозів
|