В чем будет заключаться реформа автобусных пассажирских перевозок: Авто новости от AUTO-Consulting - маршрут

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новости Автопродажа. Автосалоны Статистика автопродаж Растаможка авто Работа в автобизнесе Продажа/аренда автобизнеса Автомобильный форум
Поиск по новостям

Расширенный поиск
Разделы
Главная
Новости
 Рынок автомобилей
 Акции в автосалонах
 Тест-драйвы
 Статистика автопродаж
 Рынок автобусов
 Рынок грузовиков
 Военная техника new
 Производство автомобилей
 Законодательство
 Автобизнес LIFE
 Дилерская сеть
 Кредиты/лизинг/страхование
 Сельхозтехника
 Авто-электроника
 Рынок запчастей
 Рынок шин
 Мототехника
Виртуальный автосалон
 Продать авто
 Советы владельцам авто
Подписка на новости


• Новости по теме: маршрут
• Корпорация «Богдан» поддерживает полный отказ от маршруток в Киеве в ближайшие 4 года
• Как в украинских городах можно построить альтернативу метро всего за 1 год и отказаться от «маршруток»
• Корпорация «Эталон» представила свои решения по замене «маршруток» для украинских городов
• Еще один город решил отказаться от маршруток
• В корпорации Богдан считают, что эпоха 8-метровых маршруток должна завершиться
• Илон Маск показал "маршрутку" будущего, развивающую 200 км\ч
• Министр инфраструктуры посоветовал транспортникам сдать свои "маршрутки" в металлолом
• В 2018 году Житомир намерен закупить 40 автобусов МАЗ и начать избавляться от "маршруток"
• В Эстонии на маршрут вышли беспилотные автобусы
• В Украине выпустили новую "маршрутку" Рута на агрегатах Ford Transit
Еще по маршрут...
Новости от AUTO-Consulting
Все новости по теме - Украина

В чем будет заключаться реформа автобусных пассажирских перевозок

рынок автобусов | Опубликовано - 2018-02-23 13:21:09 (7809 раз прочитано)
В чем будет заключаться реформа автобусных пассажирских перевозок - маршрут
Министр инфраструктуры Владимир Омельян анонсировал принципиально новый подход к выбору перевозчиков. Более того, в своей презентации указана цель реформы - покончить с "маршрутками", которые недвусмысленно иллюстрируют желтым "Богданом". Но как все это планируют внедрять на практике?
Як пише "Економічна правда" , 7 лютого уряд затвердив зміни до двох постанов, які стосуються порядку проведення конкурсу на регулярних автобусних маршрутах та правил надання послуг на автомобільному транспорті.

Кожен українець, який користується послугами перевізників, напевно, погодиться, що вони не надаються на належному рівні, і реформу варто було почати набагато раніше.



Вказані зміни, за словами представників Міністерства інфраструктури, в першу чергу, поліпшать життя пасажирів. Зміни стосуються покращення безпеки та якості перевезень, створення належних умов для людей з інвалідністю.

Крім того, за очікуваннями урядовців, внаслідок автобусної реформи з українських доріг повинні зникнути так звані жовті "Богдани".



Конкурсний підхід

В Україні існує кілька видів автобусних перевезень: міські, приміські, міжміські, внутрішньообласні, міжобласні та міжнародні. Останніх реформа не торкнеться, оскільки, за запевненням представників Мінінфраструктури, там і так все добре функціонує.

Для всіх інших перевізників, які хочуть "отримати маршрут", зберігається конкурсний підхід, але для міжобласних він буде проходити за заявницьким принципом.

Як це працює? Перевізник подає перелік документів, підтверджує, що відповідає вичерпному списку вимог, отримує дозвіл на перевезення пасажирів і починає працювати.



Переможець конкурсу укладатиме договір на п'ять років. Угоду можна продовжити ще на п'ять років, якщо не буде порушень і перевізник інвестуватиме в оновлення автопарку.

Якщо на отримання маршруту подаються два чи три перевізники і всі вони відповідають мінімальним вимогам щодо безпеки та якості і мають усі документи, то дозвіл надається усім.

Далі працюють базові правила ринкової економіки: компанії пропонують пасажиру найкращі умови, а він обирає перевізника.

Бальна система

Конкурс щодо міських, приміських, міжміських та внутрішньообласних маршрутів буде проходити за суттєво зміненою "бальною" системою.



"Якщо раніше бали перевізнику нараховували за кількість працівників і транспортних засобів, то тепер пріоритетом стали екологічність, якість і доступність для осіб з обмеженими можливостями", — зазначає директор департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури Віктор Сасін.

За цією системою не існує максимальної кількость балів, яку перевізник може отримати на конкурсі. Також відсутній так званий нижній поріг для входу, тобто хто кращий, той і переміг.

За що перевізник може отримати бали?



Екологічність. Чим вищої категорії екологічності транспортний засіб (Євро-3 — Євро-6), тим більше балів нараховується за кожен з них.

"Це просто порахувати: є сертифікат і є автобус, за який отримуєш певну кількість балів. За Євро-6 — шість балів, за Євро-5 — п'ять балів. Все просто і зрозуміло", — розповідає Сасін.



Також бали даються за низькопідлогові автобуси. За кожен з них перевізник може отримати п'ять балів. За електробус дають сім балів, за автобуси на економічних видах пального (газодизель чи гібрид) — п'ять балів.

Автобуси для перевезення людей з інвалідністю оцінюються найвище — за них дають вісім балів.

"Щодо цих транспортних засобів ми врахували 99,9% пропозицій уповноваженого президента із справ людей з інвалідністю. Таким чином ми виконали майже всі європейські вимоги", — каже представник Мінінфраструктури.

З 2019 року перевізник буде зобов'язаний на приміських і міських маршрутах мати в автопарку не менше 35% таких транспортних засобів, а після 2020 року — 50%.



Крім "плюсів", перевізник може отримати "мінуси" за порушення правил безпеки.

"Якщо протягом року у ДТП з вини перевізника постраждала людина, і це доведено в суді, то з нього знімають десять балів", — пояснює Сасін.

Коли зникнуть маршрутки

"Маршруток немає. Вільний ринок та конкуренція спонукають переходити на комфортабельні неолайнери", — йдеться у презентації Мінінфраструктури, оприлюдненій главою відомства Володимиром Омеляном у день ухвалення цих змін.



"Мільйони людей в Україні будуть користуватися не морально і фізично зношеними маршрутками, часто нелегально переробленими з вантажних мікроавтобусів, а сучасними, комфортними, безпечними автобусами", — пообіцяв міністр.

Омелян додав, що ситуація на ринку автобусних перевезень зміниться вже скоро. Коли саме маршрутки зникнуть з доріг, Омелян не повідомляє.

"Ця реформа не всеохоплююча, вона відбувається на рівні двох постанов. Щоб кардинально змінити ситуацію, треба ухвалити зміни до закону про автомобільний транспорт. Тут нема великих ілюзій, що завтра маршрутки зникнуть.

Ми зробили перший крок, щоб трохи оновити рухомий склад і дати можливість пасажиру та перевізнику відчути, що ми йдемо до оновлення", — сказав Сасін.



Він наголосив, що в країнах східної Європи такі реформи тривали шість-вісім років. "Перші зміни в Україні зробимо протягом року, а далі треба вносити зміни до закону", — розповів посадовець.

На питання, коли реформа буде завершена, він відповів: "Я оптиміст, я би сказав — через три-п'ять років. Це моя суб'єктивна думка, але перші зміни ми відчуємо до кінця 2018 року".

Згори донизу

У міністерстві запевняють, що зміни в постанови пройшли багато кіл погоджень, громадських обговорень та отримали підтримку 95% великих асоціацій України.



"Зміни довго обговорювалися, і нам вдалося знайти баланс. Реформа не така кардинальна, яка рубає все згори донизу. Бізнес повинен прилаштуватися. Це перші кроки, які покажуть, що треба і можна змінювати", — сказав Сасін.



Представник Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Володимир Балін підтвердив ЕП: вказані зміни з ними обговорювалися.

"У нас були зауваження. Деякі з них не врахували, але ми погодили зміни. Загалом — це крок уперед. Є ще певні технічні деталі, але сподіваємося, що вони будуть враховані", — розповів він.



Голова асоціації "Автоперевізники Київщини" Олексій Павленко сказав, що її члени активно критикували запропоновані зміни, але у підсумку схвалили проведення реформи.

Представники ще однієї асоціації перевізників відмовилися від коментарів до оприлюднення вказаних документів в "Урядовому кур'єрі".

Наразі Мінінфраструктури допрацьовує документи з Мінсоцполітики та уповноваженим із справ людей з інвалідністю.



"Будуть внесені технічні зміни з точки зору зауважень Мінсоцполітики. Вони цілком адекватні, ми їх приймаємо. Жодних фундаментальних змін порівняно з тим, що було ухвалено 7 лютого, не буде", — кажуть у Мінінфраструктури.

Очікується, що постанови будуть опубліковані і набудуть чинності наступного тижня.
FaceBook     Twitter     Telegram   Подпишись на канал в Telegram


Подпишись на новости по почте
Новости по теме - Украина Все новости по теме рынок автобусов


Интересное по теме...
• "Кладбище" автобусов в Киеве. Фото
• Украинские города научились закупать транспорт в обход критериев ProZorro. Маленькие секреты успешных продаж государству
• Корпорация «Богдан» снова призывает обновлять автопарки перевозчиков
• Кременчуг получит еще 12 новых троллейбусов
• Во Львов поставили б-у трамваи по 800 тыс. евро
• Как общественный транспорт поможет решить проблему пробок
• Владимир Омельян призвал перевозчиков обновлять автопарк
• «Богдан» выиграл тендер на поставку троллейбусов в Херсон
• В Украине эксплуатируется 10 тыс. автобусов «Богдан»
• Украинские города должны разрабатывать схемы транспорта на 30-40 лет вперед
• За полугодие в Украине обнаружили 3 тыс. неисправных автобусов
• Украинские пограничники закупят автобусы «Богдан»
• В Украине все междугородние автобусы с 2019 года хотят оснастить ремнями безопасности и тахографами
• Безопасность общественного транспорта зависит от качества дорог – мнение
Главные новости
• Тест-драйв Honda Civic Sport Plus. Возвращение к истокам
• В Украине все междугородние автобусы с 2019 года хотят оснастить ремнями безопасности и тахографами
• Infiniti показала каким должен быть современный спидстер
• Торговые войны, Brexit и дизельгейт. Как они могут повлиять на цены автомобилей в Украине
• Швейцария запретила регистрацию дизельных Porsche Cayenne, Macan и MB Vito
• МАЗ начал поставки в Украину нового 4-осного самосвала
• Мобильные отделения Укрпочты уже начали ездить в отдаленные села
• Начальник генштаба рассказал о перспективах появления САУ "Богдана" в ВСУ
• Интерьер нового Mercedes-Benz GLE будет цифровым
• Каким будет новый BMW Z4. Фото
• В Continental исследовали как меняется тормозной путь на мокрой дороге
• Грузовики Богдан 6317 проходят тестовую эксплуатацию на Востоке Украины
• У Logan появится версия с 200 мм клиренса
• Автомобильные премьеры 2018, которые украинские покупатели пока не поняли
• Что интересного представит АИС на «Битве Агротитанов 2018»
• Fujikura закрывает завод в России и открывает в Украине
• Geely совместно с Volvo разработала новую модульную платформу В-класса
• Владелец Киевского мотозавода откровенно рассказал о перспективах возрождения производства
• Самые удачные автомобильные премьеры 2018 года в Украине
• На новом Ford Ranger будет легче ездить с прицепом
Все новости...
Заводы, где делают
Ваши машины
Украинский авторынок за 100 лет
ЗАЗ 2009 г., Как делают ZAZ Forza 2011 г., ЗАЗ 2017 г.
Богдан (Черкассы), 2009,2013 год
Богдан JAC
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкасский Автобус 2003, 2016 год
КрАСЗ
ЛАЗ 2015
Еврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Киевский мотозавод 2015
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 год
FORD Otosan
MAN & Neoplan Турция
IVECO
MAN
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Счетчики


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Отзывы в форуме о маршрут
• Кто использует wifi маршрутизаторы в авто
• Новый маршрутизатор
• Маршрут построен смотреть онлайн киного в хорошем 720 качест
• Маршрутки
• Киев-Запорожье: состояние дорог? лучший маршрут?
• Маршрут Житомир-Ужгород
• Маршрутник?
• Маршрутный компьютер для Tacuma/Rezzo
• Хочу установить бортовой маршрутный компьютер.
• Рейтинг маршрутных компьтеров для ДЕСЯТОК

Свежие объявления о продаже авто
• Mercedes ???? 2005 5700$
• Volvo V70 2010 11300$
• Volkswagen EOS 2006 8500$
• Infiniti fx35 2008 20900$
• ??? ?????? 2010 5200$
• Nissan Qashqai 2008 11000$
• Volvo cx60 2015 44500$
• Hyundai Santa Fe 2008 12900$
• Volkswagen caddy 2006 5400$
• ??? ?????? 2010 5300$
• Acura RX 2007 8900$
• Geely ?? ????? 2018 5200$
• Peugeot 308 2010 8800$
• Citroen c-3 2003 4300$
• ??? 1102 2002 1400$
Скидки у дилеров
Продать авто
 
Связь
Тел.: +38 044 496 28 50 / 51 / 52
Пишите нам >>>
Сделать стартовой | В избранное
Экспорт новостей |
Реклама на сайте
Распечатка, сохранение, перевод на другой язык или носитель материалов, опубликованных в новостях AUTO-Consulting, допускаются только для личного использования. Другое использование материалов (в том числе, частичная либо полная публикация) допускается только с разрешения ИАГ AUTO-Consulting. Использование материалов www.autoconsulting.com.ua, допускается при наличии гиперссылки на www.autoconsulting.com.ua.