Автозаводы решили доказать министру экономразвития, что автопром в Украине есть: Авто новини від AUTO-Consulting - автопром

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: автопром
• Які шедеври світового автопрому створив Марчелло Гандіні
• Чому змагання BYD vs Tesla є таким важливим для світового автопрому
• Топ події в світовому автопромі за 2023 рік
• Американський автопром охопили масштабні протести робітників. На них вже побували головні кандидати у президенти
• Куди рухається світовий автопром? Головні тренди Шанхайського автосалону 2023
• Куди рухається світовий автопром. Гучні прем’єри 20-го Шанхайського автосалону
• Німецький автопром вдало компенсував вихід з російського ринку
• Польский автопром, про який ми мало знали
• Вирок усьому російському автопрому. Російське МВС не може закупити 2,8 тис. авто
• Автопром Туреччини за 7 місяців зріс на 5%
Ще по автопром...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Автозаводы решили доказать министру экономразвития, что автопром в Украине есть

Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2014-12-18 11:20:24 (9969 разів прочитано)
Автозаводы решили доказать министру экономразвития, что автопром в Украине есть - автопромАвтопроизводители отреагировали на заявление министра экономразвития Айвараса Абрамавичуса, в котором он высказал приоритеты своей будущей деятельности на посту министра и раскритиковал украинскую автопромышленность
Представители автопрома увидели в многочисленных публикациях СМИ провокацию, которая, по их мнению, создала лишнюю напряженность в отношениях бизнеса и власти. Чтобы ее снять и продемонстрировать технологические возможности украинского автопрома, новому министру предлагают встретиться на одном из современных предприятий украинской промышленности. Кроме того, представители автозаводов видят пути выхода из нынешнего кризиса, именно в развитии своей отрасли, которая позволит не только создать рабочие места, но и улучшить платежный баланс страны. AUTO-Consulting публикует текст обращения автопрома к г-ну Абрамавичусу.

Шановний пане Абромавічус!

Від імені автовиробників України дозвольте привітати Вас з призначенням на ключову посаду у галузі управління економікою нашої Держави.

Ми впевнені, що у цей непростий для країни час Ваш досвід, Ваші знання та прогресивні погляди стануть ефективним джерелом потужної енергії та політичної волі для проведення економічних реформ, що дозволять Україні подолати системну кризу та вийти на якісно новий рівень соціально-економічного розвитку.



Але, багатотисячні колективи українських підприємствавтомобілебудівної галузі, серед яких ПАТ «ЗАЗ», ПрАТ «Єврокар», Корпорація «Богдан», ПАТ «АвтоКрАЗ», ПАТ «Черкаський автобус», ПрАТ «Чернігівський автозавод», ПрАТ «Бориспільський автозавод», ПАТ «КрКЗ», ПКО Концерн «Електромаш» вкрай стурбовані появою інформації, де використовується Ваше ім’я, щодо урядових планів де серед пріоритетів, немає місцю сприянню розвитку машинобудування, а саме виробництву легкових автомобілів, комерційного транспорту, автобусів. Така інформація розповсюджується ЗМІ з акцентом на Ваш вислів, що в нашій країні не існує автомобільного виробництва як такого, а є лише збірка за допомогою «викрутки».



Нам дуже шкода, що Ви вважаєте збіркою з допомогою «викрутки» повномасштабне виробництво легкових автомобілів на ПАТ «ЗАЗ» та Корпорації «Богдан» чи виробництво різних модифікацій вантажівок і броньованої техніки на потужностях ПАТ «АвтоКрАЗ», а також виробництво автобусів в Луцьку, Черкасах та Чернігові.

Використання засобами масової інформації таких меседжів апріорі паплюжать ділову та професійну репутації сучасних і високотехнологічних підприємств автопромисловості України.



gamblers.today Вочевидь, що метою подібних інформаційних вкидань є спроба спричинити вплив на формування відповідної економічної політики нового Уряду, де пріоритетом буде нівелювання досягнень вітчизняних промисловців.



Протягом останніх років національні автовиробники, які інвестували у модернізацію галузі більше 1 мільярда доларів, створивши потужності для виробництва близько 450 тис. авто на рік, опинилися в тяжких умовах, коли падіння обсягів реальних доходів населення, і скорочення споживчого кредитування, призвели до різкого падіння продажів автомобілів в Україні. Так, з 2008 по 2013 рік обсяг продажів легкових автомобілів на внутрішньому ринку скоротився майже в 3 рази. Крім того, на тлі бездумного, без перехідного періоду, і без відповідної політики тарифного захисту базових галузей промисловості, вступу до СОТ, відбулося різке зниження більш ніж в 2,5 рази ставок ввізного мита на автомобілі. При цьому, відсутність кредитної політики з підтримки виробництва, експорту, інновацій, повна нерівність на фінансовому ринку, коли для вітчизняних виробників вартість кредитних ресурсів в Україні в рази вище, ніж у Європі, і такі, що не відповідають принципам Європейського Союзу умови оподаткування виробництва, системи вибудуваної кооперації і преференцій, поставили українського виробника в нерівні конкурентні умови з імпортом. В результаті чого, частка продажів автомобілів національного виробництва впала з 55% в 2007 до 13% в 2013 році. Тобто, в цей період імпорт практично витіснив автомобілі національного виробництва з внутрішнього ринку.



Представники автопрому чітко розуміють необхідність інтегрування в торговий простір ЄС і вкрай важку соціально економічну ситуацію в країні, і з розумінням сприймають прагнення влади реформувати економіку нашої держави, з метою збереження національної фінансової системи та збалансування бюджету країни, у нелегкий для України час.

Але не розуміють, чим керувався Уряд на початку поточного року, знижуючи ставки спеціальних мит на ввезення автомобілів, скасовуючи екологічний податок на утилізацію транспортних засобів, акцизний збір за переобладнання вживаних малих комерційних автомобілів в легкові. Ці інструменти виступають джерелом для наповнення бюджету, послужили б додатковим захистом від вимивання валюти з країни, змогли б допомогти підтримати, в сьогоднішній нелегкий період, українські автомобільні заводи. Не зрозуміло, чому саме сьогодні, коли імпортне мито на автомобілі нижче ніж у країнах Євросоюзу, на тлі різкого зубожіння незахищених верств населення, на користь кількох десятків тисяч не зовсім бідних громадян, приймається рішення про надання їм можливості дешевше придбати автомобілі іноземного виробництва за валюту. І це при тому, що імпорт транспортних засобів сьогодні на другому місці після енергоресурсів з формування негативного сальдо торгового балансу країни.



Працівники автопрому з надією сприйняли слова Голови Уряду про наявність політичної волі для проведення реформ в Україні. Сподіваємось, що ці реформи торкнуться і економічної політики країни, і будуть спрямовані на створення рівних, а можливо навіть кращих умов, ніж у країнах-сусідах. Що дозволить активізувати діяльність і розвиток підприємств з виробництва високотехнологічних, з глибокою переробкою, товарів. Це дозволить реалізувати політику імпортозаміщення та перетворення України з аграрно-сировинного придатка Європи в розвинену індустріальну державу. Ми очікуємо економічних реформ, які вкрай важливі в соціальному плані для держави, а саме, які сприятимуть збереженню існуючих та створенню нових робочих місць. Очікуємо реформ, які створять сприятливий інвестиційний клімат, адекватні з Європою умови користування кредитними коштами, обґрунтоване фіскальне і митне законодавство.



Сьогодні в Україні є всі необхідні природні ресурси (поклади залізної руди, коксівного вугілля, феросплавів) для виготовлення високоякісного металу. Він сьогодні і виготовляється України і становить істотну частку експорту держави. Але проблема полягає в тому, що з українського металу за кордоном виготовляються автомобілі та сільгосптехніка, які вже готовими імпортуються в Україну. Виходить, виробляти метал в Україні вигідно, а виробляти з цього металу високотехнологічну машинобудівну техніку не вигідно, ось такий парадокс!



Шановний пане Міністр, Ви маєте унікальний шанс зупинити руйнування національної автомобілебудівної промисловості і реально допомогти працюючим людям в Україні. Автомобілебудування є одним з напрямків, розвиток і підтримка якого дозволить розвиватися десяткам суміжних галузей. Автомобілебудування створюється сьогодні в країнах Азії, Африки, Латинської Америки. І головна причина не тільки в тому, що ця високоінноваційна галузь, яку будь-яка країна хотіла б бачити в своїй економіці, а в першу чергу в тому, що ця галузь сприяє створенню сотень тисяч робочих місць, як у себе, так і у суміжників. Якщо серед пріоритетних галузей промисловості Казахстан і Узбекистан визначили автомобілебудування для розвитку економіки своїх країн, чому Україна повинна відмовитися від вже існуючого власного автомобілебудування? Тим більше що на відміну від Казахстану та Узбекистану, в Україні є потужна основа.



При цьому, ми солідарні з Вами в питанні складання автомобілів за допомогою «викрутки». Така практика шкодить економіці країни, створює негативний імідж українського автовиробника, який, на жаль, сприйняли і Ви.

Вітатимемо Ваші ініціативи, пов’язані зі зменшенням, або навіть з повною забороною цього виду прихованого пільгового імпорту автомобілів. Тільки повномасштабне автомобільне виробництво сприятиме реалізації програми імпортозаміщення, збереженню десятків тисяч робочих місць у вітчизняній промисловості, оновленню застарілого автомобільного парку нашої держави, поліпшення стану навколишнього середовища, зрештою, наповненню бюджету.



З метою надання можливості сформувати власне бачення сучасного стану справ та ознайомлення з технологічними можливостями автомобільної промисловості України та встановлення ефективного діалогу влади з бізнесом, просимо Вас, шановний пане Абромавичусу, розглянути можливість відвідати провідні підприємства вітчизняного автопрому та провести загальну нараду з представниками підприємств галузі задля оцінки поточного стану, перспектив розвитку та напрацювання стратегічних бачень та пріоритетів Уряду щодо роботи не тільки окремої галузі, а й промисловості загалом.

Щиро сподіваємося на Вашу підтримку і державний підхід.

З повагою,

Президент ПКО Концерн «Електромаш» З.Й. Горловський
Голова правління ПАТ «ЗАЗ» М.М. Євдокименко
Голова правління ПрАТ «Бориспільський автозавод» С.М. Желевський
Голова правління ПрАТ «Чернігівський автозавод» В.В. Купцов
Голова правління ПАТ «КрКЗ» С.Ф. Машкевич
Голова правління ПАТ «Черкаський автобус» В.Г. Раабе
Директор ДП «ДержавтотрансНДІпроект» А.М. Редзюк
Президент асоціації «Укравтопром» М.Б. Резнік
Генеральний директор ПАТ «АК «Богдан Моторс» В.М. Старосуд
Генеральний директор ПАТ «АвтоКрАЗ» Р.Є. Черняк
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі Автобізнес LIFE


Цікаве по темі...
• Які шедеври світового автопрому створив Марчелло Гандіні
• Як чеська Tatra об'їхала весь світ і потрапила у іншу реальність
• В Україні знайшли 50-річну "капсулу часу - мотоцикл Дніпро МТ9
• Київ знову було обстріляно ракетами. Зруйновано корпус художньої академії, де готували майбутніх автодизайнерів
• Київ знову був під ракетним обстрілом. Постраждало багато цивільних будинків та автомобілів
• В Україні визначили переможців акції "Автомобіль року 2024". Хто в яких номінаціях переміг
• Audi продовжує святкувати перемогу в Дакарі
• Компанія ZF створює нову культуру навчання та отримала нагороду
• В Audi призначений новий керівник відділу дизайну
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Uber змусили виплатити $200 млн таксистам, які втратили роботу
• Audi активно готується до старту участі у Формула-1
• російські окупанти нанесли ракетний удар по дамбі ДніпроГЕС у Запоріжжі. Під обстріл попав тролейбус
• IVECO eDaily отримав нагороду «Прорив року в електричних фургонах»
• Транспортна компанія запустила програму безкоштовного переїзду чи перевезення речей учасникам бойових дій та внутрішньо переміщеним особам
Головні новини
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
• PEUGEOT, CITROEN та OPEL в 2024 році повністю оновлять комерційну лінійку автомобілів в Україні
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• В Україні виготовили партію бортових автомобілів АТВ-13/1 на шасі PEUGEOT Boxer
• Stellantis змінитить назву нового кросоверу Alfa Romeo під тиском італійського уряду
• В Україні збільшилась кількість виданих посвідчень водія. З якого віку можна отримати права
• Honda анонсувала нову лінійку електромобілів
• Відвантажена чергова партія пікапів JAC T6
• Понад 2 роки Stellantis Україна безкоштовно ремонтує автомобілі – 13 тис. заявок на суму близько 100 млн.
• Tesla звільнить 10% своїх співробітників через падіння продажів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.